454 جهادگر مهیمان، تابستان خود را در نقاط محروم خراسان جنوبی گذراندند

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی گفت: از ابتدای تابستان تاکنون 454 جهادگر میهمان تابستان خود را در نقاط محروم خراسان جنوبی سپری کردند ودر عرصه‌های فرهنگی عمرانی،پزشکی فرهنگی ومذهبی فعالیت دارند

اردوهای جهادی تمرینی برای جهاد در زندگی است و این توصیفی زیبا است که ما را ناخودآگاه به یاد دلاوری‌های بچه‌هایی می‌اندازد که امروز خاطرشان برای ما الگو و نوری است در مسیری که امید است همه ما ادامه دهنده راه آنها باشیم.

مهدی هنری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری سلامت(طبنا) خراسان جنوبی، با بیان اینکه خودسازی و نزدیکی به خدا در اردوهای جهادی بیش از هر فضای دیگری قابل تحقق است، گفت: خداوند در قرآن وعده‌های الهی برای جهادگران داده، جهادی که نه تنها سبب آبادانی، رشد فرهنگی و محرومیت‌زدایی از چهره نقاط محروم کشور می‌شود بلکه در آینده امور اجرایی کشور به دست مدیرانی با روحیه جهادی و بسیجی سپرده می‌شود..

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی ادامه داد: جهادگران در استان خراسان جنوبی در قالب اردوهای جهادی تاکنون اقدامات ارزشمندی را در راستای رفع مشکلات و کمبودهای مناطق محروم به سرانجام رسانیده و با این اقدامات در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی گام برداشته‌اند.

هنری تصریح کرد: در سال‌های گذشته جوانان انقلابی کشورمان به فرمان مقام معظم رهبری به شکوفایی رسیده و تبدیل به جبهه‌هایی از جبهه‌های انقلاب شده که در آن نمایان شدن اخلاص این جوانان، سازندگی نقاط محروم کشور و خودسازی را رقم می‌زند

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی گفت:بسیار خرسندیم که میزبان گروه جهادی سید الشهدا(ع) از دبیرستان ریان تهران هستیم این گروه جهادی به مدت 5 روز در شهرستان زیرکوه مستقر اند.

هنری با بیان اینکه گروه جهادی سید الشهدا در روستاهای اسفاد، چاه پایا،میرآباد فعالیت داشتند افزود: این گروه جهادی حدود 1500 نفر را تحت پوشش فعالیتهای خود قرار دادند.

وی با تاکید براینکه این گوره جهادی دانش اموزی که متشکل از 40نفر است در انجام 4پروژه عمرانی مشارکت دارند افزود: پروژههایی از قبیل احداث آبشخور دام، بتن ریزی کف مدرسه، احداث 200متر کانال آب کشاورزی، همکاری در حصار کشی مدرسه، برگزاری مراسمات فرهنگی و مذهبی فعالیت دارند.

هنری افزود: توزیع 100 بسته معیشتی، 150 بسته لوازم التحریر و بیش از 200 بسته پوشاک از دیگر اقدامات این گروه جهادی است.

وی با بیان اینکه از ابتدای تابستان امسال تا کنون 6 گروه جهادی میهمان از دانشگاههای شریف، شهید رجایی،دانشگاه جامع رضوی، گروه جهادی شهید وزوایی،نواوران سلامت ودبیرستان سید الشهدا میهمان خراسان جنوبی بودند افزود:از ابتدای تابستان تاکنون میزبان 454 جهادگر مهمان در استان بودیم.که در عرصه های عمرانی،پزشکی فرهنگی و مذهبی فعالیت کردند.

خبرنگار:عادل اربابی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha