افتتاح اتاق عمل چشم بیمارستان خاتم الانبیاء شهرستان خفر

مناسبت هفته دولت، با حضور نماینده مردم شهرستان های جهرم و خفر، فرماندار شهرستان خفر، رییس دانشگاه علوم پزشکی جهرم و دیگر مسئولین، اتاق عمل چشم بیمارستان خاتم الانبیاء خفر افتتاح و دستگاه فوق پیشرفته سی تی اسکن ۱۶ اسلایس در این بیمارستان راه اندازی شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس، دکتر فرهاد فردوسی رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان خفر گفت: افتتاح اتاق عمل چشم و راه اندازی دستگاه فوق پیشرفته سی تی اسکن ۱۶ اسلایس در بیمارستان خاتم الانبیاء خفر اتفاق بزرگی است برای مجموعه بهداشت و درمان شهرستان خفر، این مهم حاصل زحمات و حمایت های دکتر رضایی نماینده مردم شهرستان های جهرم و خفر و تلاش های رییس دانشگاه علوم پزشکی جهرم در راستای ارتقاء و توسعه سلامت این شهرستان است.

وی با اشاره به افتتاح اتاق عمل چشم بیمارستان خاتم الانبیاء خفر گفت: در اولین روز از افتتاح این اتاق عمل چشم با حضور متخصص بومی و حاذق، ۳ بیمار تحت جراحی چشم قرار گرفتند. با افتتاح اتاق عمل چشم در بیمارستان خفر و حضور متخصصین چشم، مردم شریف خفر دیگر نیاز به مراجعه به دیگر مراکز درمانی را ندارند.

به گفته وی همین طور راه اندازی دستگاه فوق پیشرفته سی تی اسکن ۱۶ اسلایس، از دیگر نیازهای ضروری این بیمارستان بود که نقش موثری در تشخیص زودهنگام بیماری و نجات جان بیماران تصادفی و ترومایی دارد.

وی از خیرین سلامت که در این زمینه کمک های زیادی در تامین تجهیزات کردند قدردانی و تشکر نمود و گفت: حضور این عزیزان دلگرمی بزرگی برای مجموعه درمانی شهرستان است. قدردان زحمات و اقدامات نیک این خیرین ارزشمند هستیم.

همچنین در ابتدای این مراسم که روز گذشته ۵ شهریور ماه ۱۴۰۲ در بیمارستان خاتم الانبیاء خفر برگزار شد، از خیرین و نیک اندیشان حوزه سلامت، خیر گرانقدر آقای عبدالرحمن توکلی به نیابت از برادر مرحوم خود و همچنین از آقای مهندس یعقوب رضایی خیر بزرگوار جهرمی با لوح یادبود تقدیر و تشکر به عمل آمد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha