افتتاحیه های علوم پزشکی مازندران

به مناسبت گرامیداشت هفته دولت افتتاحیه‌های علوم پزشکی مازندران انجام شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا)مازندران، کلنگ زنی و افتتاح چندین‌ طرح توسط علوم پزشکی مازندران انجام شد.

کلنگ زنی مرکز خدمات جامع سلامت روستایی بالالموک قائمشهر 

ساختمان این مرکز در مساحت ۴۸۰ متر مربع و در زمینی به مساحت ۷۶۹ مترمربع اهدایی خانواده خیر زنده یادان حاج خلیل رکنی و حاجیه ام البنین محمودی از محل اعتبارات دانشگاه علوم پزشکی مازندران احداث و تجهیز شود. 

گفتنی است مرکز خدمات جامع سلامت روستایی بالالموک قائمشهر به ۱۸۴۰ خانوار و  ۵۷۰۰ نفر از جمعیت روستایی منطقه را تحت پوشش خدمات بهداشتی قرار خواهد داد.

همچنین افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت شهری شماره ۵ (همَّت) کفشگرکلا قائمشهر نیز از دیگر پروژه‌ها بوده است.


 ساختمان این مرکز در مساحت ۵۰۰ متر مربع و در زمینی به مساحت ۳۵۰ مترمربع اهدایی خانواده خیر زنده یاد حاج همت محسنی با هزینه ای بالغ بر ۵۲ میلیارد ریال از محل اعتبارات دانشگاه علوم پزشکی مازندران احداث و تجهیز شد. 

افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت روستایی قادیکلا بزرگ قائمشهر

 آیین افتتاح ساختمان این مرکز در مساحت ۴۸۰ متر مربع و در زمینی به مساحت ۳۵۰۰ مترمربع اهدایی حاج یوسف فروتن و خانواده خیر زنده یادان حاج علی اکبر قبادی و حاجیه لیلا قبادی با هزینه ای بالغ بر ۴۷ میلیارد ریال از محل اعتبارات دانشگاه علوم پزشکی مازندران احداث و تجهیز شد. 


کلنگ زنی پایگاه سلامت شهری غیرضمیمه سورک

 آیین کلنگ زنی پایگاه سلامت شهری غیرضمیمه سورک امروز با حضور فرماندار ، بخشدار و مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان میاندورود و همچنین جمعی از مسئولین محلی، خیرین و مردم سورک برگزار شد. 

قرار است ساختمان این پایگاه سلامت در مساحت ۲۵۰ متر مربع و در زمینی به مساحت ۲۷۰ مترمربع اهدایی خیر ارزشمند حاج قنبرعلی شریفیان از محل اعتبارات دانشگاه علوم پزشکی مازندران احداث و تجهیز شود. 


 افتتاح خانه بهداشت لیماک رامسر


 ساختمان این خانه بهداشت به مساحت ۹۰ متر مربع در زمین اهدایی خانواده خیر زنده یاد هادی جنت فریدونی در منطقه روستایی لیماک با اعتباری بالغ بر ۱۶۰۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات دانشگاه علوم پزشکی مازندران احداث و تجهیز شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha