کد خبر: 203533
۹ شهریور ۱۴۰۲، ۱۱:۲۴
افتتاح واحد صنایع کشاورزی در کازرون

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کازرون از افتتاح طرح درجه‌بندی و بسته‌بندی میوه تازه به ظرفیت هزار تن سالانه در ششمین روز از هفته دولت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس، حمید رشیدی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کازرون گفت: این طرح در زمینی به مساحت دو هزار و 620 متر مربع در روستای بهرام آباد شهرستان کازرون با سرمایه‌گذاری 100 میلیارد ریالی و اعطای 45 میلیارد ریال تسهیلات از سوی بانک کشاورزی احداث شده است.

وی با بیان اینکه طرح مذکور در حال حاضر زمینه اشتغال 10 نفر به‌طور مستقیم را فراهم کرده که گام بلندی در جهت کارآفرینی در بخش کشاورزی برداشته است، ابراز کرد: بسته‌بندی مناسب می‌تواند با جلوگیری از از اتلاف رطوبت محصول تازه مانع از پژمردگی شده و طول عمر میوه‌ها و سبزیجات تازه را افزایش دهد.

وی تسهیل حمل و نقل، انبارداری، پخش، حفظ کیفیت و افزایش جلب نظر و بازار پسندی محصول را از دیگر مزایای درجه‌بندی و بسته‌بندی میوه‌های تازه مثل لیموترش و پرتقال دانست.

به گفته رشیدی، فریدون عباسی دوانی نماینده مردم شریف شهرستان‌های کازرون و کوهچنار در مجلس شورای اسلامی، محمدعلی بخرد فرماندار ویژه شهرستان کازرون و جمعی از مردم و مسئولین بخش مرکزی در گشایش طرح مذکور حضور داشتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha