بهره برداری از اتاق عمل دوم و دستگاه امحای زباله بیمارستان قائمیه

همزمان با هفته دولت، اتاق عمل دوم و دستگاه امحاء زباله بیمارستان شهید «رضازاده» قائمیه به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس، رییس بیمارستان گفت: همزمان با آخرین روز هفته دولت با حضور فرماندار شهرستان کوه چنار آیین بهره برداری از اتاق عمل دوم و دستگاه امحاء زباله بیمارستان قائمیه با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان برگزار شد.

«صادق ساسانی پور» افزود: با توجه به جمعیت شهرستان کوه چنار، با جذب جراح عمومی و متخصص زنان مقیم در روزهای آینده، نیاز به اتاق عمل دوم بسیار ضروری است.

او در رابطه با عملکرد دستگاه امحاء زباله نیز بیان کرد: این دستگاه با ظرفیت امحاء ۵۰۰ لیتر زباله، زباله های عفونی را به غیر عفونی و بی خطر تبدیل می کند که علاوه بر بی خطر سازی زباله های عفونی بیمارستان قائمیه، زباله های عفونی مراکز درمانی سطح شهرستان را نیز می تواند پوشش دهد.

ساسانی پور ضمن گرامیداشت هفته دولت اضافه کرد: دولت مردمی سیزدهم از ابتدای شروع فعالیت خود، توجه ویژه ای به زیرساخت ‌های حوزه سلامت و دیگر بخش‌ ها داشته و خدمات ارزنده‌ای به حوزه سلامت ارایه کرده است.

دکتر «محمود هاشمی» فرماندار شهرستان کوه چنار، نماینده ولی فقیه در ناحیه سپاه، سرهنگ «روح اله خلیلی» فرمانده ناحیه بسیج سپاه، معاون فرماندار، بخشدار مرکزی و سرپرست بنیاد مسکن شهرستان کوه چنار در این آیین حضور داشتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha