وزیر بهداشت: در طرح های محرومیت زدایی، کارها باید به صورت جهادی و شبانه روزی انجام شود

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ایستگاه مترو عادل آباد در خط شماره 2 مترو و 47 پروژه محرومیت زدایی فارس را به عنوان نماینده ویژه رئیس جمهور افتتاح کرد.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس، دکتر «بهرام عین اللهی» وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور که به مناسبت هفته دولت، به عنوان نماینده ویژه رئیس جمهور و در راس هیاتی از معاونان و مدیران مجموعه وزارت بهداشت به شیراز سفر کرده است، در نخستین برنامه سفر امروز خود ایستگاه مترو عادل آباد در خط شماره دو مترو و 47 پروژه محرومیت زدایی فارس را افتتاح کرد.

وزیر بهداشت در این آئین شیراز را به عنوان یک شهر ملی و فارس را به عنوان یک استان ملی معرفی کرد که فعالیت های آن تمامی کشور را تحت الشعاع قرار می دهد.

دکتر عین اللهی ضمن قدردانی از مسوولان اجرایی استان فارس در مسیر پیشبرد و توسعه این استان گفت: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری، کارها به ویژه در طرح های محرومیت زدایی باید به صورت جهادی و شبانه روزی انجام شود.

نماینده ویژه رئیس جمهور با گرامیداشت هفته دولت افزود: با توجه به تحریم ها بر علیه کشور، همه ما مسوولان و کارکنان، باید به صورت جهادی خدمت کنیم.

او با بیان اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی، یکی از موفقیت های بزرگ کشور در حوزه سلامت بوده است، گفت: در حال حاضر افراد بسیار بزرگی از فرزندان ایران، در تمامی حوزه های تخصصی و فوق تخصصی در سطح دنیا شناخته شده هستند.

وزیر بهداشت در بخش دیگری از صحبت های خود دستاوردهای کشور در زمینه هایی مانند تولید محصولات دانش بنیان، تولید و صادرات تجهیزات پزشکی و تولید دارو راز مصادیق قدرت عظیم کشور در حوزه های مختلف برشمرد.

وزیر بهداشت در این برنامه با همراهی معاونان و هیات همراه خود، با حضور در واگن متروی گلسرخ و پیمودن مسیر تا ایستگاه عادل آباد، این خدمت جدید را در شیراز افتتاح کرد.

در این آئین 47 پروژه محرومیت زدایی فارس با اعتباری معادل دو هزار و 500 میلیارد ریال و ایستگاه مترو عادل آباد شیراز خط شماره دو، با اعتبار 6 هزار و 700 میلیارد ریال، به بهره برداری رسید.

در این برنامه دکتر «محمدهادی ایمانیه» استاندار فارس و دکتر «سید وحید حسینی» رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، وزیر بهداشت را همراهی می کردند.

وزیر بهداشت: در طرح های محرومیت زدایی، کارها باید به صورت جهادی و شبانه روزی انجام شود

وزیر بهداشت: در طرح های محرومیت زدایی، کارها باید به صورت جهادی و شبانه روزی انجام شود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha