مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی خبر داد: کسب رتبه اول مدیریت تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان بیرجند در سطح استان 

مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی خراسان‌جنوبی گفت:برای دومین سال متوالی،مدیریت تعاون،کار و رفاه اجتماعی شهرستان بیرجند موفق به کسب رتبه نخست بین ادارات تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا)،غلامرضا اشرفی مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی خراسان‌جنوبی امروز در جمع خبرنگاران،اظهار کرد:بر اساس ارزیابی های انجام شده اداره کل تعاون کار ورفاه اجتماعی استان خراسان جنوبی در شاخص های اختصاصی و عمومی سال ۱۴۰۱ در حوزه روابط کار ، بازرسی کار ،تشکل‌ها، بیمه بیکاری ، رصد واحدهای مشکل دار ، مراجع حل اختلاف کار مدیریت تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان بیرجند برای دو سال متوالی موفق به کسب رتبه اول در بین ادارات تابعه اداره کل متبوع در استان خراسان جنوبی گردید .

وی افزود:با توجه به این‌که شهرستان بیرجند ، یک سوم جمعیت خراسان‌جنوبی را دارد،لذا ادارات مرکز استان بالاترین حجم کاری و عملکردی را در بین سایر ادارات استان دارد .
اشرفی ادامه داد:مدیریت تعاون کار ورفاه اجتماعی شهرستان بیرجند نیز به همین شکل علی‌رغم بالاترین حجم کار و عملکرد و همچنین مواجه بودن با کمبود نیروی انسانی،این محدودیت با وجود نیروهایی متعهد ، توانمند و پرتلاش ، از بین رفته و بحمدلله برای سال دوم در حوزه ای که بیش از ۴۰ شاخص اختصاصی و عمومی دارد،موفق به کسب رتبه اول در بین ادارات تابعه اداره کل متبوع در حوزه های مذکور گردیده است .

مدیریت تعاون،کار و رفاه اجتماعی خراسان‌جنوبی از برگزاری همایش تجلیل از تعاونی‌های برتر خراسان‌جنوبی در روز شنبه ۱۱ شهریورماه سال جاری خبر داد و افزود: در همایش استانی تجلیل از تعاونی‌های برتر،۱۴ تعاونی مورد تقدیر قرار می‌گیرند و بالغ بر ۲۳۳ تعاونی برای شرکت در این همایش ثبت نام کرده اند.

اشرفی ادامه داد: همچنین چهار تعاونی استان به عنوان کاندیدای تعاونی‌های برتر ملی بوده و هفت تعاونی نیز شایسته تقدیر هستند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha