کد خبر: 203733
۱۲ شهریور ۱۴۰۲، ۱۳:۵۲
یک ایرانی قهرمان Efootball جهان شد

ملی پوش ایران با پیروزی برابر نماینده ژاپن به فینال مسابقات جهانی ورزش های الکترونیک، عنوان قهرمانی و مدال طلای جهان را به خود اختصاص داد.

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری سلامت(طبنا)به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش های همگانی، دیدار فینال مسابقات جهانی ورزش های الکترونیک بین «حسن پاجانی» از ایران و «سوباسا ایهاری» حریف ژاپنی به میزبانی رومانی برگزار شد که طی آن ملی پوش ایران به پیروزی رسید و عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد.

حریف ژاپنی مقام اول PES League ۲۰۱۸، مقام سوم مسابقات آزاد جهانی فوتبال ۲۰۲۲ و مقام سوم مسابقات آزاد جهانی فوتبال ۲۰۲۲ را در کارنامه داشت. ضمن این که ژاپنی ها سازنده و مالک این بازی و دستگاه ها هستند.

این سومین قهرمانی حسین پاجانی در جهان بود. وی پیش از این مدال طلای مسابقات جهانی کره جنوبی در سال ۱۳۹۸ و مسابقات جهانی ترکیه در سال ۱۴۰۱ را نیز از آن خود کرده بود.

مسابقات جهانی ورزش های الکترونیک جهان با حضور ۱۱۱ کشور در ۵ رشته به میزبانی شهر «یاش» رومانی برگزار شد و در رشته Efootball۲۰۲۳ که ۹۷ نفر از ۹۷ کشور حضور داشتند حسن پاجانی بدون باخت به مدال طلا و عنوان قهرمانی رسید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha