افزایش ساعت کاری مراکز معاینه فنی منتخب تهران

مدیر عامل شرکت ستاد معاینه فنی خودروهای تهران از افزایش ساعت کاری سه مرکز معاینه فنی به مدت ۲ ساعت در ۲ روز باقیمانده تا اربعین حسینی (ع) خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت (طبنا) شادی مالکی مدیر عامل شرکت ستاد معاینه فنی خودروهای تهران در توضیح افزایش ساعت کاری مراکز منتخب افزود: با توجه به اینکه تعدادی از شرکت کنندگان در راهپیمائی ایام اربعین حسینی(ع) با استفاده از خودروهای شخصی به مرزها عزیمت می‌کنند؛ لذا جهت تسهیل در ارائه خدمات به این زائرین ساعت کاری مراکز معاینه فنی نیایش، الغدیر و سراج به مدت ۲ ساعت افزایش یافته و این مراکز از ساعت ۶ صبح لغایت ۲۰ شب در دو روز باقیمانده تا اربعین فعال خواهند بود.همچنین در این مراکز به وسایل نقلیه زائرین خدمات ویژه نیز ارائه می شود.

وی در خصوص ارائه خدمات ویژه در این مراکز خاطرنشان کرد: بخش های فنی و ایمنی خودروهای عازم به این سفر زیارتی به صورت ویژه کنترل می‌شوند. با عنایت به اهمیت بحث کنترل ایمنی پیش از سفر، چک لیست ارزیابی فنی این خودروها متفاوت بوده و علاوه بر انجام رویه عادی معاینه فنی و کنترل های عمومی، این خودروها با حساسیت بیشتری در مراکز منتخب از لحاظ ایمنی مورد کنترل و ارزیابی قرار می گیرند.

مدیر عامل شرکت ستاد معاینه فنی خودروهای تهران در ارتباط با نحوه فعالیت مراکز معاینه فنی شهر تهران توضیح داد: در حال حاضر به مراکز معاینه فنی شهر تهران روزانه در حدود ۵ هزار دستگاه خودرو مراجعه می‌کنند. مراکز بیهقی، شهید آبشناسان و شقایق در تمامی ایام هفته به صورت شبانه روزی و سایر مراکز معاینه فنی و واحدهای سیار معاینه فنی در روزهای شنبه تا پنجشنبه از ساعت ۶ الی ۱۸ فعال هستند.

بر اساس گزارش سایت شهر، با توجه به اینکه تعدادی از شهروندان در ایام هفته به علت مشغله کاری فرصت مراجعه به مراکز را ندارند؛ لذا جهت رفاه حال این افراد برخی از مراکز در ایام تعطیل نیز فعال هستند. شهروندان می‌توانند جهت اطلاع از آخرین وضعیت کاری مراکز به سایت ستاد معاینه فنی خودروهای تهران به آدرس inspection.tehran.ir و یا با شماره سامانه پاسخگو ۹۶۰۰۶۰۰۰ تماس حاصل نمایند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha