افزایش ۴‌ میلیونی حقوق بازنشستگان از این تاریخ

پرداخت حقوق شهریورماه سال ۱۴۰۲ بالغ بر ۴‌ میلیون بازنشسته و مستمری‌بگیر تأمین اجتماعی از روز دوشنبه هفته آینده ۲۰ شهریورماه آغاز خواهد شد.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری سلامت(طبنا)عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: باید حقوق بازنشستگان به ویژه آن دسته از بازنشستگانی که دریافتی کمی دارند، در بودجه سال آینده افزایش پیدا کند.در تعریف مستمری یا حقوق بازنشستگان به زبان عامیانه ، می توان گفت ، مقدار پولی است که ماهانه ، به طور مستمر و تا پایان عمر ، به افراد دارای شرایط بازنشستگی مندرج در قانون تامین اجتماعی و قانون مدیریت خدمات کشوری و بر اساس احکام جدید بازنشستگان کشوری و تامین اجتماعی ، تعلق می گیرد. سه میلیون و ۶۰۰ هزار بازنشسته در انتظار اجرای مصوبه قانونی همسان‌سازی حقوق بازنشستگان هستند.حقوق بازنشستگان۱۴۰۱ همانند پاداش بازنشستگی برای افراد مختلف متفاوت است . حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی ۱۴۰۱ مقداری از حقوق بازنشستگان کشور ی کمتر می باشد.

چندین راه متنوع وجود دارد. از آن جا که اکثر بانک ها نیز اقدام به ارائه خدمات اینترنتی نموده اند یکی از مسیرهای انجام این کار وب سایت های بانک ها می باشد. برای این کار، می بایست فیش پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی را تهیه کرده و سپس، با مراجعه به سایت بانک مورد نظر خود اقدام به پرداخت حق بیمه به صورت آنلاین نمایید. در ابتدا باید برای دریافت پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی از پرتال سازمان تامین اجتماعی به آدرس es.tamin.ir مراجعه کنید.

این سامانه، برای ارائه فیش پرداخت بیمه گروهای بیمه ای متفاوت مانند بیمه های حرفه ای، مشاغل آزاد، اختیاری، کارگران ساختمانی، و رانندگان انفرادی می باشد. پس از ثبت نام در سایت و تهیه نام کاربری و رمز عبور شما یک پروفایل شخصی در سایت بیمه دارید که می توانید پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی را از طریق سایت es.tamin.ir انجام دهید.

به محض انجام تمهیدات لازم، از سوی سازمان تامین اجتماعی، جهت پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی در سایت es.tamin.ir، متن مقاله به روز رسانی خواهد شد.

نحوه پرداخت حضوری حق بیمه تامین اجتماعی
از آنجا که امکان پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی و پرداخت حق بیمه زنان خانه دار، از روش غیر حضوری و آنلاین ممکن است برای همه افراد امکان پذیر نباشد. بیمه شده می تواند به چند روش پرداخت حق بیمه خود به صورت حضوری را انجام دهد از جمله: پرداخت حق بیمه از طریق مراجعه به بانک هایی که طرف قرارداد بیمه تامین اجتماعی می باشند و امکان پرداخت حق بیمه از طریق آنها امکان پذیر می باشد. نکته قابل توجه این است که شما در این روش حتما باید در بانک مورد نظر و یا یکی از شعب آن حساب فعال داشته باشید تا بانک با امکان برداشت مبلغ بیمه را از حساب شما داشته باشد.جدید ترین خبرها درباره حقوق بازنشستگان را در سلام نو دنبال کنید.

مراجعه به دفاتر انجام خدمات عمومی
خدماتی که در دفاتر خدمات عمومی و کافی نت ها انجام می شود مشابه یکدیگر می باشد و شما با در دست داشتن یک کارت بانکی که رمز دوم داشته باشد و همچنین فیش پرداخت حق بیمه امکان پرداخت حق بیمه را دارید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha