در تامین تمام زیرساخت های مسکن ملی از هیچ تلاشی دریغ نمی کنیم

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان،گفت: برای تامین تمام زیر ساختها در پروژه های نضهت ملی مسکن از هیچ تلاشی دریغ نمی کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت(طبنا)زنجان،اصغر اسماعیلی در جلسه پایش و بررسی پیشرفت فیزیکی پروژه های نهضت ملی مسکن استان در محل استانداری زنجان، اظهار کرد: هر هفته به صورت مرتب، جلسه پایش و بررسی پیشرفت فیزیکی پروژه های نهضت ملی مسکن برگزار و مشکلات و موانع پیشرفت پروژه ها رصد و بررسی می شود تا تدابیر و تصمیمات لازم اتخاذ شود.

وی به موضوع انشعاب فاضلاب در سایت کوی زنگان اشاره کرد و بیان داشت: انشعاب فاضلاب داخل سایت توسط اداره کل راه و شهرسازی انجام شده و باید انشعاب فاضلاب بیرون سایت هم توسط شرکت آب و فاضلاب استان اجرا شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان،با بیان اینکه تامین به موقع انشعاب فاضلاب در پروژه های نهضت ملی مسکن بسیار مهم است،گفت: اگر امروز این مهم مورد بی توجهی قرار گیرد در آینده تبعات اجتماعی به دنبال خواهد داشت.

اسماعیلی،همچنین به موضوع انجام انشعاب فاضلاب در سایت کوی زیتون اشاره کرد و یاد آورشد: قطعات و اراضی که از بنیاد مستضعفان برای طرح جوانی جمعیت خریداری شده در محدوده لوله انتقال آب قرار دارد که باید جا به جا شود که انجام این کار هزینه زیادی برای راه و شهرسازی استان زنجان دارد که در این خصوص مدیریت و برنامه ریزی لازم را داریم و برای تامین تمام زیر ساختها در پروژه های نضهت ملی مسکن از هیچ تلاشی دریغ نمی کنیم.

انتهای پیام/ نوری 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha