شوک بزرگ به پرسپولیس و یحیی پیش از دیدار با النصر

تیم فوتبال پرسپولیس در شرایطی ساعات پایانی را برای نهایی کردن لیست آسیایی خود پشت سر می‌گذارد که به‌نظر می‌رسد چالش بین مدیریت و کادر فنی به اوج رسیده است.

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری سلامت(طبنا)تیم فوتبال پرسپولیس در شرایطی خود را برای حضور مقتدرانه در لیگ قهرمانان آسیا آماده می‌کند که فصل قبل را با فتح سه گانه پشت سر گذاشت اما پس از این موفقیت بزرگ، تعدادی از بازیکنان تیم جدا شدند.

لیاندرو پریرا، شیخ دیاباته، عیسی آل‌کثیر و مهدی عبدی مهاجمانی بودند که از جمع سرخپوشان جدا شدند و در مقابل مدیریت تنها شهاب زاهدی را به پرسپولیس بازگرداند. مهاجمی که در لیگ‌های سطح پایین اروپایی مانند ایسلند، مجارستان و اوکراین موفق به گلزنی شده بود، اما هنوز در این فصل پرسپولیس پایش به گلزنی باز نشده است.

در همین راستا یحیی گل‌محمدی تاکید زیادی روی جذب یک مهاجم دیگر داشت و به همین خاطر حتی گرفتن دروازه‌بان دوم را منتفی کرد تا ابتدا خیالش بابت خط حمله راحت شود و سپس حواسش را معطوف جذب دروازه‌بان دوم کند.

در این مدت که پرسپولیس دنبال مهاجم بود، بیش از پنجاه گزینه به کادر فنی معرفی شدند که تنها تعداد انگشت شماری از آنها مورد تائید کادرفنی قرار گرفتند اما همین نفرات نیز قیمت بالایی داشتند و جذب نشدند. تعدادی از آنها هم که مدیریت به دنبال جذبشان بود با مخالفت کادرفنی مواجه شد.

با این حال، رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس شب گذشته در یک برنامه تلویزیونی، به شفاف‌سازی در خصوص جذب نشدن برخی گزینه‌های مد نظر گل‌محمدی پرداخت. درویش در شرایطی خبر از مذاکره با آل‌کثیر داد و گفت با این بازیکن صحبت کرده که گل‌محمدی بارها و به صورت جدی، مخالفت خود از بازگشت عیسی را علنی کرده است.

از طرفی مدیرعامل پرسپولیس در بخش دیگری از صحبت‌هایش عنوان کرد: «مهاجمی که یحیی با جذب او موافقت نکرد، برای تیم ملی کشورش به میدان رفت». به نظر می رسد منظور درویش استفاون یووتیچ ستاره مونته نگرو بود که در دقیقه ۹۶ گل برتری بخش تیم ملی کشورش مقابل بلغارستان را به ثمر رساند.

این حرف‌های ضد و نقیض در مورد جذب بازیکن، تنها یک موضوع را علنی می‌کند که آن هم اختلاف بین سرمربی و مدیریت باشگاه است.

یحیی گل‌محمدی از ابتدای حضور درویش بارها با این مدیر وارد چالش شده و حتی کار به استعفا هم کشیده شده اما این همکاری تا امروز ادامه پیدا کرد. با این حال سرخپوشان امیدوار هستند تا عصر امروز سرانجام یک مهاجم جذب کند. سرخپوشان به هر قیمتی شده قصد دارند تا پایان امروز مهاجم جذب کنند، اما بعید نیست این مهاجم یک پریرا دیگر از کار در بیاید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha