ارسال محموله ۴۰ تنی اقلام بشردوستانه امدادی ایران به سیل زدگان لیبی

‎رئیس جمعیت هلال‌احمر، از ارسال محموله ۴۰ تنی اقلام بشردوستانه برای کمک به سیل‌زدگان لیبی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا)؛ دکتر پیرحسین کولیوند با اشاره به جزئیات این خبر اظهار کرد: محموله ۴۰ تنی بشردوستانه هلال‌احمر شامل چادرهای امدادی، پتو، موکت، لوازم بهداشتی و بسته‌های غذایی برای کمک به سیل‌زدگان در کشور لیبی ارسال شد.

وی افزود: سه تیم امدادونجات جمعیت هلال‌احمر همراه این محموله برای کمک‌رسانی و توزیع، به لیبی اعزام شدند.

رئیس جمعیت هلال‌احمر با اشاره به وظیفه انسانی و دینی برای کمک به حادثه‌دیدگان و نیازمندان تاکید کرد: هلال‌احمر ایران به عنوان عضوی ازنهضت بین‌المللی جمعیت‌های صلیب سرخ و هلال‌احمر نیز برای کمک به حادثه‌دیدگان در سراسر دنیا آنچه در توان دارد انجام می‌دهد، همانطور که سایر جمعیت‌های ملی در حوادث مهمی چون زلزله بم، زلزله کرمانشاه و سیل سراسری سال ۹۸ در ایران به ما کمک کردند.

یادآور می‌شود: رئیس جمعیت هلال احمر کشور پیش از این با ارسال نامه‌ای رسمی‌به هلال احمر لیبی، برای اعزام تیم‌های درمانی و ارسال اقلام امدادی به منظور کمک به سیل‌زدگان شهر درنا و متاثرین از طوفان دانیل، اعلام آمادگی کرده بود و ارسال محموله بشردوستانه براساس اعلام نیاز لیبی ارسال شده است.

شایان ذکر است: شهرهای شرق لیبی روز دوشنبه شاهد طوفان سیلابی و هولناک "دانیل" بود که بر اثر آن هزاران نفر تاکنون جان خود را از دست داده و یا آواره شده‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha