مدیران و معلمان مدارس برای ساخت ایران قوی اهتمام جدی داشته باشند

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان، گفت: مدیران و معلمان مدارس بایستی با دشمن شناسی، اقدام به تبیین صحیح واقعیات و افتخارات کشور در راستای تحقق آرمانهای انقلاب اسلامی و ساخت ایران قوی از طریق دانش‌آموزان اهتمام جدی داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت (طبنا)زنجان، ابوالفضل رفیعی در آیین تحویل ۲۳ مدرسه در مناطق و نواحی ۱۴ گانه آموزش و پرورش استان زنجان اظهار کرد: در راستای تقویت آموزش و پرورش ، در حوزه سخت افزاری و نرم افزاری اقدامات گسترده ای صورت گرفته است که نتیجه باید در خروجی آن که همان تربیت انسان در تراز انقلاب اسلامی است خود را نشان دهد.

وی با اشاره به اینکه عوامل گوناگون در تعلیم و تربیت دانش آموزان به‌عنوان آینده سازان کشور مؤثر است، افزود: مدیران و معلمان آموزش و پرورش به عنوان دستگاه و کارخانه عظیم انسان سازی، نقش محوری و بسیار مهمی در این زمینه دارند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان با اشاره به فعالیت گسترده دشمنان برای نا امید کردن قشر نوجوان و جوان، گفت: طی سال های گذشته و به دنبال ناامیدی، دشمن از تعرض نظامی، جنگ سخت، تضعیف و تغییر نظام در قالب جنگ ترکیبی و به ویژه جنگ شناختی را مورد توجه قرار داد.

رفیعی با بیان اینکه علت تکاپوی دشمن، پیشرفت و اقتدار مستمر کشور بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و داعیه تمدنی نظام اسلامی است، بیان کرد: دشمن با جنگ روانی و دروغ های بزرگ و انتشار گسترده آن با توجه به برتری رسانه‌ای، به دنبال بی هویت کردن نسل جدید و ایجاد یاس و ناامیدی در میان اقشار مختلف مردم است و ما هم باید در راستای تقویت هویت دینی و ملی و نیز ایمان و امید نسل جدید تلاش نماییم.

وی با اشاره به اینکه دشمن در این جنگ به دنبال ایجاد و تعمیق نارضایتی می باشد گفت: معلمان و مدیران در خط مقدم این جنگ قرار دارند و بایستی با دشمن شناسی، اقدام به تبیین صحیح واقعیات و افتخارات کشور،در راستای تحقق آرمانهای انقلاب اسلامی و ساخت ایران قوی از طریق دانش‌آموزان اهتمام جدی داشته باشند.

شایان ذکر است: از مجموع ۲ هزار پروژه آموزشی و پرورشی کشور که با حضور رئیس جمهور به صورت متمرکز و از طریق ویدئو کنفرانس افتتاح شد، ۲۳ پروژه شامل ۱۱۹ کلاس درس، با بیش از ۱۳هزار و ۱۷۷ متر مربع زیربنا، سهم استان زنجان در مناطق و نواحی ۱۴گانه آموزش و پرورش استان است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha