کشتی آزاد قهرمانی جهان؛ نخودی به دیدار رده‌بندی رفت

نماینده وزن ۷۹ کیلوگرم کشتی آزاد کشورمان در جدول شانس مجدد در پیکارهای قهرمانی جهان با برتری مقابل نمایند مقدونیه به دیدار رده‌بندی رفت.

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری سلامت(طبنا) پیکارهای کشتی آزاد قهرمانی سال ۲۰۲۳ جهان به عنوان نخستین مرحله از انتخابی المپیک پاریس روزهای ۲۵ تا ۲۸ شهریور ماه در بلگراد پایتخت کشور صربستان برگزار می‌شود.

این پیکارها امروز (دوشنبه) با برگزاری دو وزن ۶۵ و ۹۷ کیلوگرم کیلوگرم از ساعت ۱۲ به وقت ایران در سالن ورزشی اشتارک آره‌نا شهر بلگراد پیگیری شد. همچنین در این روز مسابقات شانس مجدد، فینال و رده‌بندنی چهار وزن دوم برگزار می‌شود.

در وزن ۷۹ کیلوگرم، محمد نخودی دارنده ۲ مدال نقره جهان پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم رمضان ساری از ترکیه را ۹ بر ۴ شکست داد و راهی یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله به مصاف احمد عثمان‌اف از روسیه رفت و با نتیجه ۵ بر ۲ شکست خورد از صعود به مرحله نیمه‌نهایی بازماند.

در سومین روز مسابقات محمد نخودی نماینده کشورمان در مسابقات شانس مجدد موفق به شکست ۵ بر یک ماگمادوف از مقدونیه شد و راهی رده‌بندی شد. نخودی بعد از ظهر امروز برای کسب مدال برنز باید به مصاف عباس‌اف از جمهوری آذربایجان برود.

همچنین یونس امامی در وزن ۷۴ کیلوگرم در شانس مجدد با نتیجه ۱۰ بر صفر مقابل کنچادزه گرجستانی به برتری رسید. امامی در مرحله بعد باید با تسابولوف صربستانی کشتی بگیرد و در صورت پیروزی برابر این آزادکار روسی‌الاصل که طلای جهان را نیز در کارنامه دارد به دیدار رده‌بندی راه خواهد یافت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha