پیامک صحت سنجی مدارک، متقاضیان نمایندگی مجلس ارسال شد

رئیس ستاد انتخابات استان زنجان گفت: برای تمامی  متقاضیان انتخابات نمایندگی مجلس شورای اسلامی پیامک صحت سنجی مدارک ارسال شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا)زنجان، ابوالفضل رفیعی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: داوطلبانی که برای حضور در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی پیش ثبت نام کرده اند برای مشاهده نتیجه استعلام مدارک از مراجع صادر کننده گواهی، تا ۲ مهر ماه از ساعت ۸ الی ۱۸ به آدرس keshvar.moi.ir مراجعه کنند.

وی افزود: متقاضیانی که تائیدیه مدارک و اطلاعات آنان از سوی تمامی مراجع مربوطه صادر شده باشد، برای ثبت نام الکترونیکی نهایی (با استفاده از شناسه رهگیری ارسالی به تلفن همراه داوطلب) از تاریخ ۲۷ مهر ماه تا روز چهارشنبه سوم آبان ماه به مدت هفت روز مجاز هستند.

رئیس ستاد انتخابات استان زنجان، ادامه داد: همچنین متقاضیانی که مدارک یا اطلاعات آنان از سوی مرجع یا مراجعی مورد تایید قرار نگرفته باشد، می توانند اعتراض خود را تا دوم مهر ماه ثبت و مدارک لازم را در درگاه مذکور بارگذاری کنند.

رفیعی با بیان اینکه ۷۶۰ نفر از حوزه های انتخابیه استان زنجان در این مرحله پیش ثبت نام کرده اند، گفت: از این تعداد ثبت نام کننده، ۶۵۹ نفر را آقایان  و ۱۰۱ نفر را بانوان تشکیل می‌دهند که این این آمار سه و نیم برابر داوطلبان انتخابات دور یازدهم است.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha