تیراندازی به مدیر حوزه علمیه قیدار در مسجد

مدیر حوزه علمیه استان زنجان، گفت: حجت الاسلام حجت اعتبار مدیر حوزه علمیه امام صادق(ع) ظهر امروز هنگام نماز جماعت در مسجد جامع شهر سُجاس مورد سوءقصد قرار گرفت و به لقاءالله پیوست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت (طبنا)زنجان،حجت الاسلام والمسلمین علی سپهری با اشاره به حادثه سوقصد به مدیر حوزه علمیه قیدار، اظهار کرد:ظهر امروز  با ورود فردی مسلح به مسجد جامع شهر سُجاس، حجت الاسلام حجت اعتبار مدیر حوزه علمیه امام صادق(ع) قیدار مورد هدف سوءقصد قرار گرفت و به لقاءالله پیوست.

وی ادامه داد: ضارب ۵ گلوله به سمت حجت الاسلام اعتبار شلیک می کند که ۲ گلوله به سرش اصابت میکند و همچنبن در این حادثه یکی از مأمومین نیز  مجروح می‌شود.

مدیر حوزه علمیه استان زنجان بیان کرد: هم اکنون پیکر حجت الاسلام اعتبار در پزشکی قانونی است و ضارب هم که گفته می شود اخراجی یکی از دستگاه های اجرایی است، دستگیر شده است.

حجت الاسلام سپهری، خاطر نشان کرد: مرحوم حجت الاسلام اعتبار اهل اهواز و دارای ۳ فرزند یک پسر ۴ ساله و دو دختر ۹ و ۱۱ ساله بوده است.
وی، حجت الاسلام اعتبار را یک روحانی فعال، فاضل، پرکار و دلسوز خواند و گفت: او ابتدا به عنوان استاد در مدرسه علمیه امام صادق(ع) قیدار فعالیت داشت که به دلیل شایستگی به عنوان مدیر این مدرسه انتخاب شد.

مدیر حوزه علمیه استان زنجان در پایان این حادثه تلخ و دردناک را به خانواده حجت الاسلام اعتبار، اساتید، طلاب و روحانیون قیدار تسلیت گفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha