۱۸۰۰ مدارس استان زنجان میزبان جشن عاطفه ها

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: در مرحله دوم جشن عاطفه‌ها، ۲ هزار و ۵۶۷ پایگاه دایر و یک هزار و ۸۰۰ آموزشگاه در سطح استان زنجان میزبان این جشن خواهند بود.

 به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا)زنجان، روح‌اله صالحی با بیان اینکه اجرای جشن عاطفه‌ها از اول شهریور آغاز شده و تا ۱۵ مهرماه در استان ادامه خواهد داشت، اظهار کرد: در مرحله اول کمک‌‎های اولیه جشن عاطفه‌ها در استان به ۸۸ میلیارد و ۸۰۳ میلیون ریال رسید.

وی با اشاره به اینکه مرحله نخست جشن عاطفه‌ها در فضای مجازی و از طریق مراکز نیکوکاری اجرا شد، اضافه کرد: در مرحله دوم جشن عاطفه‌ها، ۲ هزار و ۵۶۷ پایگاه دایر و در مدارس نیز یک هزار و ۸۰۰ آموزشگاه میزبان جشن خواهند بود.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: فردا ۴ مهر ماه به صورت متمرکز این جشن به صورت نمادین در مدرسه شاهد ریحانه واقع در خیابان زیبنیه غربی زنجان ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه با حضور مسئولین و دانش آموزان نواخته خواهد شد و کمک‌های جمع‌آوری شده در قالب آن توسط اولیای مدارس توزیع می‌شود.

صالحی با بیان اینکه این جشن با همکاری بسیج مستضعفین، آموزش و پرورش و مراکز نیکوکاری و صدا و سیما در حال اجراست، افزود: هدف از این جشن حمایت از اقشار ضعیف و آسیب‌پذیر جامعه به ویژه دانش‌آموزان تحت حمایت این نهاد، توسعه، ترویج و تقویت فرهنگ احسان و نیکوکاری و بسط و تعمیق مسئولیت‌های اجتماعی است.

وی با دعوت از خیرین برای حضور در این جشن تصریح کرد: خیرین می‌توانند از طریق شماره‌گیری #۰۲۴*۸۸۷۷* و شماره تماس نیکوکاری ۳۳۱۱۶ یا واریز کمک‌های نقدی خود به شماره کارت مجازی ۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۴۲۰ ۶۰ در تامین مایحتاج تحصیلی دانش‌آموزان مستعد نیازمند تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان مشارکت کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha