توافقات با املاک واقع در طرح شهرداری بصورت منطقی باشد

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر زنجان، گفت: خواهشمندم شهرداری زنجان در توافقات با شهروندانی که املاک آنان در طرح شهرداری قرار میگیرد بصورت منطقی باشد و حقوق مردم لحاظ شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت (طبنا)زنجان، منصور مرادلو ظهر روز سه شنبه(۴ مهرماه) در جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره اینکه بودجه های سالانه برای ساماندهی پل های عابر پیاده منظور می شود، اظهار کرد: متاسفانه اراده ای برای انجام کار، نوع مدیریت و ساماندهی پل های عابر پیاده برقی و آسانسوری در شهر که تردد شهروندان را با مشکلات و خطرات مواجه کرده است و برنامه شاخص و مشخصی وجود ندارد.

وی با بیان اینکه امنیت شهروندان بسیار مهم است و باید جدی گرفته شود، افزود: متاسفانه متولی امر در این خصوص که هزینه های هنگفتی نیز شده است برنامه نداشته و بلا استفاده و راکد مانده است و بعضا هم ادعا میشود که تجهیزات این پل ها دزدیده می شود و یا سازمان سرمایه گذاری برنامه دارد، این برنامه ها چیست؟ خواهشمندم در این خصوص سرعت در کار انجام شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر زنجان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مطابات مردمی در خطاب به شهردار زنجان گفت: چرا باید ۶۰ درصد خانه ای که در معبر قرار میگیرد شهرداری چطور توافق میکند؟ چه امتیازاتی را میدهد؟ در حالی که در این محل ها ارزش زمین هر متر ۴۰ الی ۵۰ میلیون می باشد، این موارد حق الناس و حقوق مردم است!

مرادلو تصریح کرد: خواهشمندم توافقات با چنین شهروندانی که خانه هایشان در معبر قرار میگیرد بصورت منطقی باشد و حقوق مردم لحاظ شود.

وی همچنین به موضوع دیگر سد معبر در برخی از نقاط شهر زنجان اشاره کرد و گفت: در برخی از  معابر توسط عرضه فروش ها تصرف شده و باعث مشکل رفت و آمد و اعتراضات شهروندان شده است که خواهشمندیم در دستور کار قرارگاه خدمات شهری قرار گرفته شود و با جدیت با تصرفان برخورد شود.

انتهای پیام/ 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha