مهمانی بزرگ امت احمد در سنندج برگزار می شود 

مسئول کانون تبلیغات سروش سازمان تبلیغات اسلامی استان کردستان از برگزاری جشن بزرگ امت احمد به مناسبت هفته وحدت در شهر سنندج خبرداد.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از کردستان، پویا محمدی در نشست خبری با خبرنگاران کردستان که به مناسبت هفته وحدت برگزار شد ضمن تبریک مناسبت هفته وحدت، با اعلام این خبر گفت: این جشن بزرگ روز جمعه در هفتم مهرماه در پیاده راه خیابان فردوسی سنندج برگزار می شود.

محمدی از برپایی ۱۰۰ موکب و غرفه متنوع فرهنگی و آموزشی در این مراسم خبرداد و افزود: توزیع ۱۰۰ هزار لقمه گرم و توزیع ۱۰۰ بسته شکلات و شیرینی از دیگر برنامه هایی است که به منظور پذیرایی از مشارکت کنندگان دراین جشن فراهم شده است.

مسئول کانون تبلیغات سروش سازمان تبلیغات اسلامی هدف از برگزاری این جشن بزرگ را تقویت وحدت بین مسلمانان در استان کردستان و کشور برشمرد و ابراز امیدواری کرد که در سالهای آینده این جشن به صورت کشوری و با محوریت سنندج برگزار شود.

نماینده نهضت پیشرفت بانوان در استان کردستان دراین نشست، برگزاری این جشن بزرگ وحدت آفرین را مرهون مشارکت تشکلهای مردمی دانست و اظهار کرد: تکایای سطح شهر سنندج در این جشن بزرگ به اجرای دف نوازی می پردازند.

سیده روشنک جعفری بابیان اینکه غرفه هایی دراین جشن مستقر هستند که علما و دانشمندان دینی، پاسخگوی سوالات و مطالب دینی شهروندان هستند افزود: غرفه های ویژه کودکان ، ویژه مشاوره خانواده و غرفه های ویژه اصحاب رسانه نیز دراین جشن برپا شده و به ارایه خدمات متنوع فرهنگی و آموزشی می پردازند.

وی ضمن تقدیر از مشارکت خیرین در برگزاری جشن بزرگ امت احمد، مردمی بودن را از ویژگی اصلی جشن برشمرد و ار تمامی شهروندان کردستانی در سراسر شهرها و روستاهای استان دعوت کرد تا دراین مراسم وحدت آفرین دینی حضور بهم رسانید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha