۴۰۰ قطعه زمین به متقاضیان جوانی جمعیت در شهر زنجان واگذار می شود

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: همزمان با ایام ربیع الاول و در آستانه میلاد پیامبر رحمت و مهربانی،۴۰۰ قطعه زمین به متقاضیان جوانی جمعیت در شهر زنجان واگذار می شود.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا)زنجان، اصغر اسماعیلی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در آستانه ایام ربیع الاول و میلاد پیامبر اکرم (ص)، ۴۰۰ قطعه زمین به مشمولین قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت تحت عنوان«پویش پیامبر رحمت (ص)»در شهر زنجان واگذار می شود.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری و رئیس جمهور به اجرای درست قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت تاکید دارند، افزود: در این راستا وزارت راه و شهرسازی نسبت به تحقق این مهم برنامه ریزی لازم را دارد و خود را مکلف به اجرای آن می داند. 
مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان، تاکید کرد: واگذاری زمین در قالب ماده ۴ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت تحت عنوان «پویش پیامبر رحمت (ص)»از اول ربیع الاول تا ۱۷ این دهه به طور همزمان در کل کشور انجام می شود.

اسماعیلی افزود: همچنین خانواده‌هایی که واجد شرایط برای ثبت‌نام در طرح قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت هستند می‌توانند به سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن به نشانی saman.mrud.ir مراجعه کرده و ثبت نام کنند. 

وی بیان داشت: مطابق با آیین نامه ماده ۴ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، به خانواده‌هایی که فرزند سوم به بعدشان، پس از ۲۴ مهر ماه ۱۴۰۰ (تاریخ تصویب قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت) متولد شده اند در صورت واجد شرایط بودن زمین رایگان تعلق می گیرد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان یاد آور شد: اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان نسبت به تامین زمین در اجرای طرح قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت مدیریت و برنامه ریزی دارد.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha