پیگیر مطالبات آتش نشانان هستیم

شهردار زنجان با بیان اینکه پیگیر مطالبات آتش نشانان هستیم،گفت: باتوجه به اینکه شهرداری در خط مقدم خانه سازی است نباید همکاران این سازمان دغدغه تخصیص زمین یا مسکن را داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت (طبنا)زنجان، علیرضا فیروزفر ظهر روز شنبه(۸ مهرماه) ضمن تبریک گرامیداشت روز آتش نشانی، اظهار کرد: ما قسمت بزرگی از آرامش شهر و شهروندان  را مدیون زحمات آتش نشانان هستیم و به این دلخوشیم شهر در آرامش است.

وی با بیان اینکه آتش نشانان ما به تمام معنا در اکثر موارد در حوادث غیرطبیعی پاسخگوی اشتباهات دیگران هستند، افزود: باید قدر این افراد را بیشتز دانست چرا که اینان دائما در حال جبران اشتباهات و قصورات دیگران هستند.

شهردار زنجان با اشاره به حادثه سال ۱۸۹۸ در کالیفرنیا آمریکا در هتل وندام بعد از دو سه مرحله آتش سوزی که در سال های قبل رخ داده بود، خاطر نشان کرد: پس از بررسی های صورت گرفته متوجه شدند که نصب یک آلارم اشتباه منجر به وقوع حادثه شده‌است، که نشان میدهد اشتباهات کوچک حادثه می آفریند.

فیروزفر  با بیان اینکه باید در ۲ حوزه حفظ جان و امنیت جان آتش نشانان یک حرکت جدی داشته باشیم، افزود: در ناآرامی‌های اخیر در کشور این آتش نشانان  بی دفاع در وسط بحران قرار داشتند.

وی با بیان اینکه آتش نشانان در کل شبانه روز در آمادگی کامل برای مقابله با حوادث هستند، اظهار کرد: ما واقف به مشکلات آتش نشانان هستیم و به جد پیگیر رفع مشکلات بوده و برخی نیز در حال پیگیری است.

شهردار زنجان با بیان اینکه پیگیر مطالبات آتش نشانان هستیم، بیان کرد: اکثر ارگان های دولتی از طریق اداره کل راه و شهرسازی زمین دریافت کرده و ساختمان سازی را انجام داده اند، باید شهرداری در اولویت قرار بگیرد چرا که در خط مقدم خانه سازی است نباید همکاران این سازمان دغدغه تخصیص زمین یا مسکن را داشته باشند و درخواست داریم همکاری لازم در این خصوص از سوی استانداری و راه و شهرسازی را میطلبد.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha