وقوع بیش از ۸  هزار و ۴۱۲ حادثه آب و فاضلاب در استان زنجان

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: طی ۶ ماهه سال جاری بیش از ۸ هزار فقره حادثه آب و ۴۱۲ حادثه فاضلاب در سطح استان زنجان رخ داده است.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا)زنجان، علیرضا جز قاسمی  در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: طی ۶ ماهه نخست سال جاری  بیش از ۱۹۲ هزار تماس مردمی با مرکز ارتباط با مشتریان(۱۲۲) این شرکت حاصل و پیگیری لازم صورت گرفته است.

وی افزود: از این تعداد تماس، بیش از ۵۳ هزار تماس بصورت مستقیم و توسط کارشناسان مرکز ارتباط با مشتریان پاسخگویی شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان، بیان کرد: بیشترین دلایل تماس با مرکز ارتباط با مشتریان آبفا زنجان به ترتیب ارتباط با سامانه گویا، اعلام شکستگی و دریافت خدمات امور مشترکین بوده است.

جزقاسمی با اشاره به نوسان فشار شبکه در روزهای گرم سال که سبب افزایش آمار حوادث در تابستان می شود گفت: بیشترین حوادث آب شهر زنجان به ترتیب در ماه های شهریور، مرداد و تیر به وقوع پیوسته است.

وی خاطر نشان کرد: همچنین بیشترین تعداد حوادث و اتفاقات آب در بین شهرهای استان نیز به ترتیب مربوط به شهرهای زنجان، ابهر و خرمدره است.

این مسئول تعداد حوادث و اتفاقات آب شهر زنجان در نیمه نخست امسال را نیز ۳ هزار و ۶۸ فقره اعلام کرد و گفت: اوج تماس مشترکین با مرکز ارتباط با مشتریان بین ساعات ۹ صبح تا ۱۳ بعد از ظهر می باشد.

جز قاسمی همچنین با اشاره به تعداد کل حوادث و اتفاقات آب در استان زنجان در طی ۶ ماهه سال جاری، افزود:  بیش از ۸ هزار فقره حوادث آب در این مدت به ثبت رسیده است که  بیشترین تعداد حوادث به تفکیک نوع، مربوط به حوادث انشعابات، شبکه توزیع و خطوط انتقال می باشد.

وی به حوادث فاضلاب نیز اشاره کرده و گفت: تعداد کل حوادث فاضلاب در نیمه نخست امسال ۴۱۲ فقره بوده است که بیشترین تعداد این حوادث به ترتیب در شهرهای زنجان، ابهر و دندی رخ داده است.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha