توجه به مناطق آسیب‌پذیر قائمشهر، در جهت تحول محله‌ی اسلامی

فرماندار قائمشهر، گفت: محله های آسیب پذیر، بازآفرینی شهری، مناطق فرسوده از جمله مواردی است که می توان در شورای طرح تحول محله اسلامی شهرستان مطرح  کرد و با همفکری و برنامه ریزی درست در جهت تحول محله اسلامی گام برداشت.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا)مازندران، جلسه شورای طرح تحول محله اسلامی شهرستان با حضور، فرماندار شهرستان قائمشهر، حضرت آیت الله معلمی نماینده مردم استان مازندران در مجلس خبرگان رهبری، فرمانده سپاه و روسای ادارات برگزار شد.

فرماندار قائمشهر، گفت: محله های آسیب پذیر، بازآفرینی شهری، مناطق فرسوده از جمله مواردی است که می توان در این شورا مطرح کرد و با همفکری و برنامه ریزی درست در جهت تحول محله اسلامی گام برداشت.

جواد مولایی درباره‌ی کمک های مالی در تاسیس خانه های عالم در برخی از محلات، افزود: هر محله ای که نیاز به خانه عالم داشته باشد با تصویب در این شورا می شود در برنامه های بودجه ای و اعتباری سال آینده آورد تا ان شاالله بحث تخصیص و تامین آن عملی شود.

وی با بیان این مطلب که بحث تحول محله سلامت بسیار حائز اهمیت است چرا این که در همین محلات و مناطق، نوجوانان و جوانانی هستند که باعث عزت و سرافرازی جمهوری اسلامی ایران خواهند شد. شهدای پر افتخاری مانند محمد بلباسی، محسن حجی، الله وردی ها و ... از همین جوانان محلات ما بودند که تقدیم نظام و انقلاب شدند.

فرماندار شهرستان قائمشهر در پیشنهادی گفت: کمیته فرعی این شورا در جهت پیگیری و بررسی میدانی و عملیاتی و ارائه گزارش کامل به شورای اصلی تشکیل شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha