به زودی افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۴ مجتمع آبرسانی در بابل

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب مازندران گفت: بهره برداری از دو مجتمع آبرسانی بالاگنج افروز و شیردارکلا-گونه کلا و نیز عملیات اجرایی مجتمع های آبرسانی لاله آباد و کرکنار شهرستان بابل به زودی آغاز می شود.


به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا)مازندران، به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب مازندران؛مهندس بهزاد برارزاده در گفتگویی با اعلام این خبر اظهار داشت: دو مجتمع آبرسانی بالاگنج افروز و شیردارکلا-گونه کلا با هدف تامین آب شرب سالم و بهداشتی،افزایش توان انتقال و ایجاد ذخیره مطمئن در مواقع پیک مصرف با اجرای عملیاتی شامل ساخت مخزن ۳۰۰ متر مکعبی،لوله گذاری به طول ۶ هزار متر ،احداث و تجهیز ایستگاه پمپاژ و نیز خرید و نصب مخزن ۳۰ متر مکعبی با صرف اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال اجراء شده است.
وی افزود: به زودی با بهره برداری از این مجتمع های آبرسانی ۴۸۰۰ نفر از مزایای آن برخوردار می شوند.
مهندس برارزاده در ادامه این گفتگو با اشاره به آغاز عملیات اجرایی مجتمع های آبرسانی لاله آباد و کرکنار شهرستان بابل گفت: برای اجرای این پروژه ها عملیاتی شامل احداث مخازن ذخیره به حجم ۲۵۰۰ متر مکعب،اجرای خط انتقال به طول ۴۶۵۰ متر و شبکه توزیع به طول ۵۷۰۰ متر و محوطه سازی پیش بینی شده است .
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب مازندران برآورد اعتباری این پروژه ها را ۴۶۵ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: با بهره برداری از این دو پروژه آبرسانی بیش از ۲۴ هزار نفر از نعمت آب آشامیدنی سالم،بهداشتی و پایدار برخوردار خواهند شد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha