زنجان میزبان بیست و هشتمین کنفرانس بین‌المللی توزیع برق شد

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان از برگزاری بیست‌وهشتمین کنفرانس بین‌المللی شبکه‌های توزیع نیروی برق به میزبانی این شرکت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا)زنجان، پیام جوادی با اشاره  به برگزاری بیست‌وهشتمین کنفرانس بین‌المللی شبکه‌های توزیع نیروی برق در استان زنجان، اظهار کرد: فراهم سازی بستر مناسب برای تبادل دانش و تجربیات خبرگان علمی و صنعتی در حوزه برق از مهمترین اهداف این کنفرانس است.

وی افزود: برگزاری این‌چنین کنفرانس‌هایی بستر مناسبی برای ارائه دستاوردهای متخصصان صنعت توزیع برق ایجاد می‌شود و با فراهم‌سازی امکانات و شرایط لازم و ارتقای ارتباط و تبادل دانش موجب افزایش کیفیت ارائه خدمات به مشترکان برق خواهد شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق توانیر استان زنجان با بیان اینکه در این کنفرانس آخرین دستاوردها و فناوری‌های پیشرفته و به‌روز در حوزه توزیع برای توسعه این صنعت ارائه می‌شود، تاکید کرد: این کنفرانس بستر بسیار مناسبی است تا شرکت‌های تولیدی و دانش‌بنیان آخرین دستاوردها و تولیدات خود را معرفی کنند.
 
 جوادی با اشاره به اهمیت هوشمندسازی در حوزه توزیع نیروی برق عنوان کرد: سیاست‌گذاری برای توسعه هوشمندسازی با توسعه همکاری علمی و صنعتی با مراکز تخصصی صنعت توزیع برق در جهان از راه‌کارهایی است که می‌تواند موجب رشد سطح کیفی و کمی ارائه خدمات گردد.

وی خاطرنشان کرد: کاهش تلفات شبکه‌های توزیع، انرژی‌های تجدیدپذیر و تولید پراکنده، کیفیت توان در شبکه‌های توزیع، تجهیزات، شبکه‌های، ساختمان‌های هوشمند و فناوری‌های مرتبط، سیستم‌های ذخیره‌ساز انرژی و خودروهای الکتریکی و قابلیت اطمینان و تاب آوری در شبکه‌های توزیع بخشی از محورهای این کنفرانس است.

این مسئول برنامه‌ریزی، طراحی و نظارت شبکه‌های توزیع و  بهره‌برداری، نگهداشت و مدیریت دارایی‌های فیزیکی را نیز از محورهای مهم این کنفرانس عنوان و اضافه کرد: حفاظت شبکه‌های توزیع،
مدیریت مصرف و مدیریت سمت تقاضا، رویت‌پذیری و کنترل پذیری بار، خدمات مشترکین، بازار برق (اقتصاد و ساختار توزیع برق، بورس انرژی)، فناوری اطلاعات و امنیت سایبری، سیستم اطلاعات جغرافیایی(GIS)، داده کاوی و کاربرد آن در سیستم های توزیع، سیستم مدیریت توزیع پیشرفته (ADMS)، اتوماسیون و دیسپاچینگ شبکه های توزیع، فناوری های نوین در صنعت برق (بلاکچین، اینترنت اشیاء صنعتی و ...)، مدیریت بحران و پدافند غیرعامل، بهداشت، ایمنی و محیط زیست (GIS) و مدیریت منابع انسانی و مالی نیز از دیگر محورهای برگزاری این کنفرانس هستند.

جوادی با بیان اینکه برگزاری کارگاه‌های آموزشی، میزگردهای تخصصی و نمایشگاه دستاوردهای صنعت برق از دیگر بخش‌های این کنفرانس است، بیان کرد: علاقه‌مندان به حضور و مشارکت در بیست و هشتمین بیست‌وهشتمین کنفرانس بین‌المللی شبکه‌های توزیع نیروی برق​ می‌توانند با مراجعه به سایت این کنفرانس به نشانی www.epd-c.ir آخرین اطلاعات و اخبار بیست و هشتمین کنفرانس بین‌المللی برق را دریافت نمایند.

گفتنی است بیست‌وهشتمین کنفرانس بین‌المللی شبکه‌های توزیع نیروی برق اردیبهشت ماه 1403 به میزبانی شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان و با همکاری انجمن مهندسین برق و الکترونیک ایران برگزار خواهد شد و پژوهشگران صنعت برق می‌توانند مقالات خود را از یکم آبان‌ماه تا سی‌ام دی‌ماه به این کنفرانس ارسال کنند.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha