لزوم ورود هنرمندان متعهد به عرصه تولید آثار هنری حمایت از مردم مظلوم غزه

جانشین فرمانده سپاه انصار المهدی(عج) زنجان، از هنرمندان درخواست کرد تا در خصوص حمایت از مردم مظلوم غزه آثار هایی تولید و به نمایش بگذارند تا باعث شنیدن شدن صدای این مردم مظلوم در سطح جهان شوند.

سردار ابوالفضل طهماسبی شامگاه پنجشنبه(۲۰ مهرماه) در حاشیه دومین جشنواره بین الملی پانتومیم زنجان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری سلامت(طبنا)زنجان ضمن تشکر و قدردانی از برگزار کنندگان این جشنواره اظهار کرد: هر اندازه جشنواره های مختلفی در زنجان برگزار شود، ارتباطات استان ها با همدیگر بیشتر و شناساندن ظرفیت های استان میتواند تاثیرگذار باشد.

وی با بیان اینکه زنجان دارای هنرمندان بسیار خوبی است، افزود: این هنرمندان متعهد که از مردم مظلوم فلسطین حمایت کردند و نشان دادند که پای آرمان ها هستند و خواهند بود.

جانشین فرمانده سپاه انصار المهدی عج زنجان، اظهار داست: با ایستادگی هنرمندان به پای انقلاب و مسائل مربوط به جهان، در قالب هنر میتوانیم مظلومیت مسلمانان غزه را به جهانیان اعلام کنیم.

سردار طهماسبی در ادامه از هنرمندان این حوزه درخواست کرد تا در خصوص حمایت از مردم مظلوم غزه آثار هایی تولیدی خود را به نمایش بگذارند تا باعث شنیدن شدن صدای این مردم مظلوم در سطح جهان شوند.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha