۱۰۰ نفر از متقاضیان مسکن ملی صائین قلعه زمین دولتی ندارند   

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستانهای ابهر، خرمدره وسلطانیه، گفت: برای ۱۰۰ نفر از متقاضیان تایید نهایی شده مسکن ملی زمین دولتی نداریم و این موضوع باعث شده است تا در تامین زمین برای متقاضیان باقی مانده مشکل داشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا)زنجان، حمیدرضا سرداریان با اشاره به اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهر صائین قلعه اظهار کرد: ۸۱۱ نفر در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کردند.

وی، با بیان اینکه در شهر صائین‌قلعه با توجه به پالایش های انجام گرفته ۱۴۸ نفر متقاضی، واجد شرایط برای خانه دار شدن هستند، ابراز کرد: زمین برای ۴۸ نفر توسط اداره راه و شهرسازی به بنیاد مسکن شهرستان ابهر تحویل داده شده و در سه بلوک مسکن احداث می شود.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستانهای ابهر، خرمدره وسلطانیه، به پیشرفت فیزیکی در این سه بلوک اشاره کرد و یاد آورشد: بلوک یک با ۱۰۰ درصد پیشرفت فیزیکی طی سال گذشته افتتاح شد و بلوک های بعدی هم با بیش از ۳۰ درصد و ۱۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجرا هستند.

سرداریان، با اشاره به اینکه برای ۱۰۰ نفر از متقاضیان باقی مانده تایید نهایی شده زمین نداریم، تاکید کرد: مشکل محدودیت الحاق به محدوده با توجه به نوع درجه خاک داریم و اینکه نبود زمین دولتی باعث شده تا در تامین زمین برای متقاضیان باقی مانده مشکل داشته باشیم.

وی افزود: با تمام توان پیگیر حل این مشکلات هستیم و تنها هدف ما خانه دار کردن مردم است و برای تحقق این مهم از هیچ تلاشی دریغ نمی کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha