لزوم واکنش قاطعانه کشور های مسلمان در برابر جنایات رژیم صهیونیستی

آیت الله علی خاتمی نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر زنجان و دکتر محسن افشارچی استاندار زنجان جنایات‌ و فاجعه نسل‌کشی رژیم غاصب صهیونیستی و حمله وحشیانه به بیمارستانی در غزه را محکوم کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت (طبنا)زنجان، آیت الله علی خاتمی نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر زنجان و دکتر محسن افشارچی استاندار زنجان جنایات‌ و فاجعه نسل‌کشی رژیم غاصب صهیونیستی و حمله وحشیانه به بیمارستانی در غزه را محکوم کردند.

در متن این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
جنایات شیطانی رژیم کودک‌کش صهیونیستی که به بهانه مقاومت و ایستادگی مردم غزه در برابر حق قانونی خود آغاز شده است روز به روز وحشیانه تر و بی رحمانه تر می شود.

رژیم کودک‌کش صهیونیستی می پندارد با این جنایات شیطانی می تواند لکه ننگ شکست طوفان الاقصی را جبران کند درحالیکه به فرموده مقام معظم رهبری «در این قضیّه‌ پانزدهم مهر به این طرف، رژیم غاصب صهیونیستی، هم از لحاظ نظامی، هم از لحاظ اطّلاعاتی، یک شکست غیر قابل ترمیم خورده و ضربه‌ای که خورده است به این آسانی قابل جبران نیست».

راهبرد «قتل عام» به خیال ترمیم «شکست ترمیم‌ناپذیر» و حمله غیرانسانی رژیم صهیونسیتی به بیمارستان المعمدانی در غزه و شهادت صدها زن و کودک و انسان بی‌دفاع نشان داد که سکوت در برابر جنایت های این رژیم موجب جری تر و وحشی تر شدن آن می شود و باید جبهه مقاومت اسلامی و کشورهای مسلمان قاطعانه در برابر این جنایات واکنش نشان دهند.

در این راستا مردم غیور و همیشه در صحنه زنجان در حمایت از مردم بی‌پناه، مظلوم و مقتدر غزه به میدان خواهند آمد و با حضور حماسی خود اجازه وحشی گری و جنایات بیشتر را به این رژیم کودک کش نخواهند داد.

اینجانبان اقدامات ضد حقوق بشری رژیم صهیونیستی که خلاف فطرت پاک انسانی است را محکوم نموده و اعلام می‌داریم ترکیدن بغض چندین ساله ملت مسلمان و استوار فلسطین که در روزهای گذشته تحت عنوان طوفان الاقصی نمایان شد و بزرگترین ضربه حیثیتی را به هیبت پوشالی رژیم تا دندان مسلح صهیونیستی نمایان ساخت، اولین گام برای فروریختن بنیان‌های سست این رژیم کودک کش است.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha