پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن به ۵هزار و ۶۴۷ نفرزنجانی

رئیس اداره برنامه ریزی مسکن و بازآفرینی راه و شهرسازی استان زنجان، با بیان اینکه از خرداد ماه سال گذشته تا مهرماه سالجاری حدود ۱۸ هزار و۷۷۵ نفر در سامانه جامع طرح‌های حمایتی برای دریافت ودیعه مسکن ثبت نام کردند ، گفت: برای پنج هزار و ۶۴۷ نفر تسهیلات ودیعه مسکن پرداخت شده است.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا)زنجان،بهزاد کردلو با بیان اینکه ثبت نام برای دریافت وام ودیعه مسکن در استان زنجان همچنان ادامه دارد،اظهار کرد: متقاضیان زنجانی می توانند به سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن وزارت راه و شهرسازی به آدرس http://saman.mrud.ir مراجعه کرده و ثبت نام کنند.

وی با بیان اینکه از خرداد ماه سال گذشته تا ۲۹ مهرماه سالجاری (۱۴۰۲)،حدود ۱۸ هزار و۷۷۵ نفر در سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن وزارت راه و شهرسازی برای دریافت ودیعه مسکن ثبت نام کردند ،افزود: از این تعداد ۱۳ هزارو ۵۳۵ نفر در شهرستان زنجان و دو هزار و ۲۳۵ نفر در شهرستان ابهر و مابقی متقاضیان در دیگر شهرستانهای استان ثبت نام کردند.

رئیس اداره برنامه ریزی مسکن و بازآفرینی راه و شهرسازی استان زنجان،گفت: در سطح استان زنجان بیش از ۱۴ هزار نفر حائز شرایط برای دریافت تسهیلات ودیعه مسکن شدند که از این تعداد هم دو هزار و ۵۸۱ نفر تعیین شعبه شدند و برای ۵۴۹ نفر نیز  پرونده تشکیل شده است.

کردلو با بیان اینکه برای پنج هزار و ۶۴۷ نفر تسهیلات ودیعه مسکن پرداخت شده است،تاکید کرد: همچنین دو هزار و ۱۲۱ نفر توسط شعب بانکی و یا سامانه ثبت نام, رد درخواست شدند.

وی با اشاره به اینکه پرداخت وام ودیعه مسکن منوط به دارا بودن سه شرط است،اظهار کرد: متقاضیان دریافت این تسهیلات باید متأهل یا سرپرست خانوار بوده و همچنین دارای اجاره‌نامه رسمی و ثبت شده در سامانه املاک و مستغلات و دارای کد رهگیری باشند و تاریخ انعقاد اجاره‌نامه واحد مسکونی بعد از ۶ ماهه دوم سال ۱۴۰۱ بوده و مالکیت روز هم نداشته باشند, می توانند از امتیاز ودیعه مسکن استفاده کنند.

رئیس اداره برنامه ریزی مسکن و بازآفرینی راه و شهرسازی استان زنجان، با اشاره به اینکه میزان تسهیلات ودیعه مسکن از سال ۱۴۰۱ برای متقاضیان واجد شرایط در استان زنجان حداکثر ۴۰ میلیون تومان می باشد،تاکید کرد: مستاجرینی که از تسهیلات ودیعه مسکن تاکنون استفاده نکردند در اولویت برای دریافت تسهیلات بانکی مذکور هستند.

کردلو، تاکید کرد: مستاجرینی که دارای کد رهگیری نیستند می توانند به سامانه املاک و مستغلات آدرس سامانه (amlak.mrud.ir) و (srem.ir) مراجعه کرده و کد رهگیری را به صورت رایگان دریافت کنند.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha