اجرای ۱۲ پروژه ساختمان دولتی و عمومی در استان زنجان

سرپرست معاونت مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان،گفت: ۱۲ پروژه با زیر بنای ۴۹ هزار متر مربع در حوزه ساختمانهای دولتی و تاسیسات عمومی در دست اجرا است.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا)زنجان، سید احمد خلیلی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در حوزه ساختمانهای دولتی و تاسیسات عمومی، مطالعه و اجرای ۱۲ پروژه با زیر بنای ۴۹ هزار متر مربع از سالهای گذشته در استان زنجان شروع شده است،اظهار کرد: دو مورد از این پروژه ها طی سالهای اخیر به بهره برداری رسیده است.

وی افزود: همچنین برای هفت پروژه فعال با زیر بنای بیش از ۲۰ هزار متر مربع که از سالهای گذشته عملیات اجرای آنها شروع شده  بیش از ۱۷۷ میلیارد تومان هزینه شده و در سال ۱۴۰۱ نیز  ۱۰۰میلیارد تومان و در سال  ۱۴۰۲نیز ۱۲۰میلیارد تومان اعتبار مصوب پروژه های مذکور بود که نزدیک به ۹۰ درصد از اعتبارات سال ۱۴۰۱ تخصیص یافته است.

سرپرست معاونت مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان،یاد آورشد: اعتبار این پروژه‌ها از محل منابع استانی و ملی تامین می‌ شود.

خلیلی،به پیشرفت فیزیکی پروژه های در دست اجرا اشاره کرد و اظهار داشت: میانگین پیشرفت فیزیکی این پروژه ها ۵۵ درصد است که امیدوارم با تخصیص به موقع منابع اعتباری عملیات اجرایی این پروژه ها تسریع شود.

وی با بیان اینکه از این تعداد ساختمان در دست اجرا،ساختمان مجتمع فرهنگی و هنری شهر زرین آباد آماده بهره برداری است،گفت: در این راستا با تخصیص منابع اعتباری، ساختمان اداری پروژه آزمایشگاه و دامپزشکی در شهر زنجان و کتابخانه عمومی شهر آببر هم در سال جاری به بهره برداری می رسد.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha