جام جهانی فوتبال پیوند اعضا سال آینده در ایتالیا برگزار می شود

دبیر فدراسیون هیئت ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضا گفت: مسابقات جام جهانی فوتبال پیوند اعضا سال آینده در کشور ایتالیا برگزار می شود و در حال برنامه ریزی برای تمرینات اردوهای اولیه هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت (طبنا)زنجان،سید محسن موسوی ظهر روز یکشنبه ( ۷ آبان‌ماه) در مجمع سالیانه هیئت ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضا استان زنجان با اشاره به  اینکه  مسابقات جام جهانی فوتبال پیوند اعضا سال آینده در کشور ایتالیا برگزار می شود اظهار کرد: بر این اساس در حال برنامه ریزی برای اردوهای اولیه  تمرین مسابقات ورزشکاران هستیم.

وی همچنین با اشاره به برنامه های دیگر این هیئت، افزود: مسابقات قهرمانی کشور که در ۴ گروه‌ پیوند اعضا، تالاسمی، تالاسمی و هموفیلی  برگزار خواهدشد، در تلاش هستیم ۲ گروه  را در منطقه آزاد با تعداد بالا برگزار کنیم.

دبیر فدراسیون هیئت ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا  با اشاره به اینکه هیئت درآمد زایی را نداشته است و در تلاش هستیم تا امکان درآمد زایی را به وجود بیاوریم، افزود: ایجاد شرایط لازم در راستای اینکه خود هیئت بتواند بخشی از هزینه‌های لازم را پوشش دهد اقدام خوبی است که یکی از راهکارهای ایجاد این شرایط برگزاری کلاس‌های تئوری توسط خود هیئت است.

موسوی با بیان اینکه پیاده روی خانوادگی هیچ هزینه‌ای ندارد و اقدام خوبی است تا به این بهانه خانواده‌ها را از خانه به بیرون آورید، بیان کرد: هیئت زنجان جزو استان‌های مثال زدنی است و همواره بالاترین رنکینگ‌ها را در بین هییت‌ها در کشور داشته است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر بیش از ۹ هزار ورزشکار در این فدراسیون سازمان یافته و فعالیت دارند افزود: بیشترین این ورزشکاران را پیوند اعضا و تالاسمی تشکیل داده اند.

وی با بیان اینکه سالیانه تعداد ورزشکاران رو به افزایش است، بیان کرد: اما همچنان جای کار زیادی دارد تا بتوانیم افراد بیشتری را در این هیئت جذب و ساماندهی کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha