۷۰ روستای صعب العبور زنجان از نعمت گاز بهره مند می شوند

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان گفت: در راستای اجرای طرح گازرسانی به مناطق محروم و توسعه پایدارکشور، در سال‌جاری پروژه گازرسانی به۷۰ روستا در مناطق صعب العبور و کم برخوردار استان زنجان در دست اجرا است.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا)زنجان،رحیم سلیمانی‌نژاد با اشاره به اینکه تا کنون به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ۹۴.۳ درصد روستاهای استان زنجان از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند شده‌اند، اظهار کرد: با بهره‌برداری از۷۰ طرح گاز روستایی؛ درصد نفوذ گاز در روستاهای استان را به ۹۷.۸ درصد افزایش می دهد.

وی  با اشاره به اقدامات دولت سیزدهم در راستای گازرسانی به مناطق روستایی و محروم استان، افزود: گاز زنجان، گام‌های بلندی در زمینه ایجاد زیرساخت‌های توسعه و امید آفرینی در مناطق محروم و کم برخوردار برداشته است، به طوری که تا کنون ۷۱۲ روستای استان به شبکه گاز کشور متصل شده‌اند.

مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان تعداد مصرف کنندگان گاز روستایی زنجان را ۱۲۰ هزار و ۷۳ مشترک اعلام کرد و افزود: در شش ماهه اول سال‌جاری ۲ هزار و ۸۷۱ مشترک روستایی جدید در بخش خانگی از نعمت گاز برخوردار شده اند.

سلیمانی‌نژاد از تداوم اجرای طرح شبکه گذاری گاز در روستاهای باقی مانده اشاره و عنوان کرد: برای خدمات رسانی به روستاهای باقی مانده طرح‌های گازرسانی توسط متخصصان و کارشناسان گاز زنجان آماده و یا امکان سنجی شده‌ که امیدواریم با اجرایی شدن آنها همه هموطنان عزیز زنجانی از این نعمت پاک برخوردار شوند.

وی با اشاره به اینکه خدمات‌دهی به مناطق محروم روستایی سبب کاهش مهاجرت روستائیان به شهرها و ایجاد زمینه اشتغال جوانان و رونق اقتصادی در روستاها می‌شود، خاطر نشان کرد: مسئولان گاز زنجان با ارائه خدمات گاز رسانی توجه ویژه‌ای به ایجاد زیر ساخت‌های لازم در توسعه پایدار روستاها دارند.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha