اعضای جدید هیات مدیره نظام پرستاری شیراز اعتبار نامه های خود را دریافت کردند

آیین اعطای اعتبار نامه های هیات مدیره جدید نظام پرستاری شیراز و شهرستان های تابعه با حضور معاون درمان و مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس، معاون درمان دانشگاه گفت: اجرای تعرفه گذاری خدمات پرستاری در حال انجام است و در تلاش هستیم چالش های موجود در این طرح را شناسایی و برطرف کنیم.

دکتر «مهرداد شریفی» با تاکید بر اینکه اتحاد و انسجام در نظام سلامت موجب ارتقای ارایه خدمات، افزایش بهره وری و رضایتمندی کارکنان می شود، افزود: حضور فعال و موثر پرستاران در ارایه خدمت به مردم ستودنی است امیدواریم افراد منتخب با همکاری مجموعه سلامت، چالش های جامعه پرستاری را برطرف کنند.

او ضمن اشاره به ایثارگری های کادر پرستاری و نقش موثر آنان در جامعه و امر مراقبت و درمان بیماران، حمایت همه جانبه خود را در راستای ارتقای جایگاه پرستاری اعلام کرد.

دکتر شریفی یادآور شد: برگزاری جلسات مستمر مجموعه معاونت درمان با اعضای هیات مدیره نظام پرستاری، موجب تقویت و بهبود فرآیند ها می شود.

همچنین افراد حاضر در این نشست، به بیان دیدگاه ها و نقطه نظرات خود پراختند و اعتبار نامه های اعضای اصلی و علی البدل هیات مدیره نظام پرستاری شیراز و شهرستان های تابعه را نیز دریافت کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha