بهره برداری از پایگاه اورژانس شهری خیرساز کازرون

با حضور نماینده اورژانس فارس، جمعی از مسوولان و مردم کازرون، مرکز پیام و پایگاه اورژانس شهری خیرساز این شهرستان به بهره ‌برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس، رئیس شبکه در آیین بهره برداری از مرکز پیام و پایگاه اورژانس شهری خیرساز کازرون گفت: امروز شاهد بهره برداری از پروژه خیرساز پایگاه اورژانس هستیم که به همت والای «بهادر رحیمی کازرونی» نیکوکار ارجمند کازرونی بنا شده است.

دکتر «محسن معینی» از نیکوکاران به عنوان بازوان توانمند سیستم بهداشت و درمان یاد و اضافه کرد: در مدت دو سال گذشته بیش از ۲۵۰ میلیارد ریال کمک های نقدی، تجهیزاتی، ساخت و تکمیل پروژه های بهداشتی و درمانی، به همت نیکوکاران کازرونی به حوزه سلامت شهرستان اضافه شده است.

او با قدردانی از مشارکت ادارات مسکن و شهرسازی، شهرداری و خانواده «رحیمی» در راه اندازی این مرکز افزود: بدون شک ثواب خدماتی که در این پایگاه اورژانس به مردم ارایه می شود، نصیب افرادی می شود که در پایه گذاری این مرکز نقش داشته اند.

نماینده مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی فارس نیز در این آیین گفت: اورژانس ۱۱۵ شهرستان کازرون دارای ۹ پایگاه شهری و جاده ای است و در ۶ ماه گذشته بیش از ۵۵ هزار تماس امدادخواهی از سوی شهروندان به مرکز پیام وصل و حدود پنج هزار ماموریت نیز از سوی کارکنان عملیاتی اورژانس انجام شده است.

دکتر «هادی طالب زاده» با اشاره به انجام هزار و ۸۰۰ ماموریت امدادرسانی به مصدومان حوادث ترافیکی در طول ۶ ماه گذشته در شهرستان کازرون افزود: حجم بالای ماموریت های انجام شده بیانگر اهمیت کار و ضرورت توجه بیشتر به ارتقای کیفی و کمّی خدمات مجموعه اورژانس کازرون است.

او از نیکوکاران کازرونی خواست در زمینه تامین آمبولانس و تجهیزات پزشکی مورد نیاز آمبولانس های اورژانس کازرون، یاریگر مسوولان حوزه سلامت باشند.

ساختمان اورژانس خیرساز شهرستان کازرون در دو طبقه و شامل سه بخش مرکز پیام، بخش مدیریتی و پایگاه عملیاتی اورژانس است و در زمینی به مساحت حدود ۸۰۰ متر مربع و با زیربنای ۳۵۰ متر مربع و با اعتبار بیش از ۶۰ میلیارد ریال از سوی نیکوکار حوزه سلامت و با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز در آبان ۱۴۰۲ به بهره برداری رسید.بهره برداری از پایگاه اورژانس شهری خیرساز کازرونبهره برداری از پایگاه اورژانس شهری خیرساز کازرون

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha