بررسی مسایل و چالش های ساخت و تکمیل پروژه های عمرانی دانشگاه

در نشستی با حضور رئیس و معاونان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، چالش ها و مسایل مربوط به ساخت و تکمیل پروژه های عمرانی دانشگاه بررسی شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس، رئیس دانشگاه در این نشست ضمن تقدیر از تلاش، پیگیری و دلسوزی تمام افرادی که در زمینه پیشبرد پروژه های عمرانی دانشگاه فعالیت دارند، روند اجرای پروژه های در دست ساخت و پروژه های آینده دانشگاه مانند ساخت بیمارستان 1400 تختخوابی محمد رسول الله(ص)، بیمارستان 700 تختخوابی حضرت صدیقه طاهره(س) و پردیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در شهر صدرا را جویا شد.

دکتر «سید وحید حسینی» اجرای این پروژه های عمرانی را گامی مهم در راستای توسعه اماکن و فضاهای فیزیکی حوزه سلامت و خدمت رسانی بهتر به بیماران و مردم فارس و استان های جنوبی برشمرد.

او تاکید کرد: امروزه مگاهاسپیتال ها در اولویت هستند و ساخت اماکن درمانی و بیمارستان های کوچک در حوزه سلامت رایج و کارساز نیست.

معاونان و مدیران ارشد دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز در این نشست گزارشی از اقدامات و پیگیری های انجام شده در زمینه ساخت و تکمیل پروژه های عمرانی دانشگاه به حاضران ارایه کردند و در زمینه رفع موانع و چالش های موجود در مسیر ساخت بیمارستان های جدید در شیراز و پردیس دانشگاه در شهر صدرا گفت و گو و تبادل نظر شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha