سقف تسهیلات مالی حضور در کنگره های خارجی با ارائه مقاله به 627 میلیون ریال رسید

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، از بازبینی آیین نامه دانشگاهی حمایت از حضور اعضای هیات علمی دانشگاه در همایش های علمی خارج از کشور با ارائه مقاله خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس، دکتر «محمد هاشم هاشم پور» گفت: در این آیین نامه، کشورهای مقصد به چهار گروه تقسیم می شوند که گروه نخست شامل کشورهای همسایه، حوزه خلیج فارس و هند و گروه دوم شامل کشورهای اروپایی، آسیایی میانه، مالزی، تایلند و شمال آفریقا هستند.

او افزود: گروه سوم شامل کشورهای شرق دور از جمله ژاپن، چین، تایوان و همچنین کشورهای شمال آمریکا و گروه چهارم شامل کشورهای آمریکای جنوبی، آفریقای مرکزی و جنوبی و اقیانوسیه هستند.

این مقام مسوول در دانشگاه بیان کرد: تسهیلات مالی به ترتیب از گروه نخست تا گروه چهارم افزایشی است و همچنین به حضور در کنگره به عنوان سخنرانان مدعو و یا ارائه مقاله به صورت شفاهی نیز بیشتر از ارائه مقاله به صورت اعلان (poster) حمایت مالی می شود.

دکتر هاشم پور با اشاره به تصویب بازبینی انجام شده در این آیین نامه در شورای پژوهشی و هیات رئیسه دانشگاه اعلام کرد: آیین نامه جدید در خصوص کنگره های خارجی که تاریخ شروع آنها از چهاردهم آبان 1402، برابر با پنجم نوامبر سال 2023 میلادی است، اجرا می شود.

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه، سقف تسهیلات مالی حضور در کنگره های خارجی در آیین نامه پیشین مصوب سال 1396، نزدیک به 94 میلیون ریال بود که به 627 میلیون ریال رسیده و امید است افزایش حضور موثر اساتید دانشگاه در کنگره های بین المللی و به تبع آن گسترش همکاری های بین المللی دانشگاه با دیگر مراکز علمی جهان را به ارمغان آورد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha