اتصال بیش از ۲۷ هزار مشترک تجاری و خانگی جدید به شبکه گاز رسانی کشور

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان، گفت: در طول خدمت دولت سیزدهم ۳ هزار و ۴۶۷ مشترک تجاری و ۲۳ هزار و۹۳۴ مشترک خانگی جدید در استان به شبکه گاز رسانی کشور متصل شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت (طبنا)زنجان،  رحیم سلیمانی‌نژاد  با تاکید بر تبیین شعار سال و منویات رهبر معظم انقلاب اظهار کرد: در طول خدمت دولت سیزدهم برای گاز راسانی ۱۰۱ واحد صنعتی در استان حدود ۴۸ میلیارد و ۹۸ میلیون تومان اعتبار اختصاص یافته است.

وی افزود: توجه ویژه به گاز رسانی در بخش صنعتی را از اولویت‌های دولت انقلابی خواند و اظهار کرد: با تلاش و پیگیری‌های انجام شده در دولت مردمی ۱۰۱ واحد صنعتی  به شبکه گاز رسانی کشور متصل شده است.

 مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان با اشاره به اینکه گاز رسانی به صنایع گامی در ایجاد رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال پایدار در جامعه است، بیان کرد: در ۶ ماهه نخست امسال بیش از  ۸ میلیارد و ۹۰ میلیون ریال اعتبار توسط گاز زنجان به بخش صنعتی استان اختصاص یافته است.

سلیمانی نژاد با بیان اینکه توجه دولت به ایجاد زیر ساخت‌های لازم برای رونق اشتغال و تولید پایدار است، اظهار داشت: امیدواریم حرکت در این مسیر گامی موثر در توسعه شهرها و روستاها و ایجاد اشتغال پایدار در جامعه باشد.

وی با اشاره به اینکه  گاز زنجان از آغاز کار خود تا کنون ۳۶۲ هزار و ۴۳۲ مشترک خانگی را به شبکه گاز رسانی متصل کرده است، یادآو شد:  تا کنون به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و تلاش و پیگیری مسئولان گاز زنجان، ۳۲ هزار و ۶۹۴ مشترک در بخش تجاری، از خدمات گاز رسانی استان زنجان بهره‌مند می‌شوند.

این مسئول یاد آور شد: در راستای خدمات رسانی و ایجاد رفاه اجتماعی در طول خدمت دولت سیزدهم ۳ هزار و ۴۶۷ مشترک تجاری و ۲۳ هزار و۹۳۴ مشترک خانگی جدید در استان به شبکه گاز رسانی کشور متصل شده است.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha