ضرورت همکاری دوجانبه با صداسیما برای توسعه آموزش‌های همگانی

مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی بر همکاری‌های متقابل در خصوص ارائه فعالیت‌های آموزشی و دیگر مسائل خدمات داوطلبانه و بشردوستانه اشاره کرد و افزود: آموزش امداد و کمک‌های اولیه و ساخت این گونه برنامه‌ها با همکاری دوجانبه و استفاده از ظرفیت‌های دو سازمان در جهت تهیه برنامه‌های آموزشی و امدادی بسیار موثر است.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) خراسان جنوبی، محمد علی کاوسی صبح امروز در دیدار با مدیرکل صدا و سیما خراسان جنوبی با بیان اینکه صدا و سیما همیشه تعامل خوبی با جمعیت هلال احمر استان داشته و دارد، گفت: پوشش به موقع و مناسب فعالیت‌های هلال احمر توسط صدا و سیما بسیار ارزشمند است.

وی بر همکاری‌های متقابل در خصوص ارائه فعالیت‌های آموزشی و دیگر مسائل خدمات داوطلبانه و بشردوستانه اشاره کرد و افزود: آموزش امداد و کمک‌های اولیه و ساخت این گونه برنامه‌ها با همکاری دوجانبه و استفاده از ظرفیت‌های دو سازمان در جهت تهیه برنامه‌های آموزشی و امدادی بسیار موثر است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی یکی از وظایف اصلی هلال احمر را آموزش همگانی عنوان کرد و گفت: این موضوع تأثیر زیادی در کاهش حوادث و سوانح دارد.

کاوسی با اشاره به اینکه با تلاش‌هایی که صورت گرفت جمعیت هلال احمر استان دو رتبه کشوری را کسب کرده، افزود: با توجه به فرموده مقام معظم رهبری در خصوص جهاد تبیین باشگاه آموزش و رسانه(باور) جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی رتبه اول را کسب کرده است.

وی در پایان از همکاری صدا و سیما در موضوع پوشش رسانه‌ای تیم جمعیت هلال احمر در افغانستان، پوشش زنده تجمع کارکنان جمعیت هلال احمر در نقض قوانین بین الملی و حمایت از فلسطین و همچنین گزارش های خبری تشکر کرد.

*دوران طلایی تعامل صداوسیما و هلال احمر/ صداوسیما در آموزش‌های شهروندی یاری‌گر است

مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی با اشاره به اینکه همکاری بین صدا و سیما و هلال احمر بسیار بالا است، گفت: نگاه رسانه‌ای مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان در این امر بسیار مهم است و این دوران، بهترین دوران تعامل صدا و سیما و هلال احمر است.

وی ادامه داد: نوع کمک به آسیب دیدگان در مجموعه هلال احمر نسبت به دیگر نهادهای حمایتی متفاوت بوده به گونه‌ای که هلال احمر به دنبال کمک به افرادی بوده که بر اثر یک حادثه تمام مال و اموال خود را از دست داده‌اند و در واقع تاب‌آوری پایین نسبت به فقر دارند.

مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی ضمن تشکر از تلاش‌های بی‌وقفه و خالصانه نیروهای هلال احمر در تمامی عرصه‌های خدمت رسانی، گفت: آموزش شهروندی لزوما به معنای آموزش کارهایی که منحصرا مرتبط با مجموعه صدا و سیما می‌شود نیست بلکه صدا و سیما آمادگی کامل را دارد تا در تمام حوزه‌هایی که در بهبود و افزایش کیفیت زندگی شهروندان تاثیرگذار است همکاری کند.

آیینه‌دار با بیان اینکه باید دستاوردها نمود پیدا کند تا اعتماد مردم بیشتر شود، افزود: فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی باید استمرار داشته باشد چراکه نتیجه‌گیری فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی در دراز مدت دیده می‌شود.

وی ادامه داد: تعامل رسانه به عنوان نهادی متأثر از نگاه و نظر مخاطبین در جایگاه خویش و نهادی مردمی و برخواسته از دل مردم بنام جمعیت هلال احمر؛ می‌تواند همواره موجبات اتفاقات نیک در مقوله آموزش در استان شود.

*مدیرکل صداوسیما خود را یک داوطلب هلال احمر معرفی کرد

آیینه‌دار همچنین در این دیدار خود را به عنوان داوطلب جمعیت هلال احمر معرفی کرد و گفت: به شخصه به عنوان داوطلب هلال احمر در صدا و سیما آماده همکاری پوشش فعالیت‌های هلال احمر در شبکه استانی خاوران هستم.

مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی ضمن اعلام آمادگی جهت مشارکت در حوزه‌های مدنظر جمعیت هلال احمر استان، خاطرنشان کرد: این آمادگی را داریم که بر اساس تفاهمات فی‌مابین به آنچه که مدنظر طرفین است دست یابیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha