بوستان تفریحی ورزشی "لاوان" در سنندج افتتاح شد

بوستان(پارک) تفریحی ورزشی ۴ هکتاری «لاوان» در محله اسلام‌آباد(تقتقان) سنندج با حضور مسئولین و اقشار گسترده مردم افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از کردستان، پارک تفریحی ورزشی ۴ هکتاری «لاوان» عصر جمعه ، در محله حاشیه‌ای اسلام‌آباد (تقتقان) شامل پارکینگ، زمین فوتبال، زمین والیبال، ست بازی کودکان، نشیمن‌گاه خانواده، مسیر دوچرخه سواری و پیاده‌راه با حضور مسؤولان استانی و شهرستانی و اقشار گسترده مردم سنندج افتتاح شد.

مجموعه پارک "لاوان" در قالب ۵ سکو طراحی شده که سکوی نخست آن شامل پارکینگ و سکوی دوم دارای فضای سبز و محل اتراق و استراحت خانوادگی، سکوی سوم این پارک شامل ست بازی کودکان، پیاده‌راه و نشیمن‌گاه خانوادگی بوده و در ضلع غربی پارک، ست ورزشی و زمین فوتبال و زمین والیبال احداث شده است.

گفتنی است بخشی از فضای پارک به مسیر دوچرخه‌سواری درون پارکی اختصاص یافته ، نگهبانی و سرویس بهداشتی تعبیه شده و آب نمای زیبای ورودی پارک ، جلوه زیبایی به بوستان "لاوان" بخشیده است.

لازم بذکراست شهرداری سنندج در دو سال اخیر اقدامات عمرانی قابل قبولی در راستای ارتقاء رفاه اهالی و ساکنان مناطق حاشیه شهر و نواحی منفصل شهری در سنندج انجام داده که احداث این پارک ۴ هکتاری در محله حاشیه شهر اسلام آباد سنندج نیز در همین راستا صورت گرفت .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha