عبور خط ششم و نهم سراسری فشار قوی از استان کردستان موهبت الهی است

مدیرعامل شرکت گازاستان کردستان گفت: با عبور عبور خط ششم و نهم سراسری فشار قوی از استان کردستان، علاوه بر تامین گاز طبیعی مشترکین خانگی بستر بسیار مناسبی برای احداث و راه اندازی صنایعی که نیاز به انرژی قابل اطمینان دارند در استان فراهم شده است.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از کردستان، احمد فعله گری در مراسم تودیع و معارفه رئیس حراست شرکت گاز استان کردستان اظهارداشت: عملیات گازرسانی در این استان گام های پایانی را طی می کند و تا پایان سال جاری تمامی شهرها و روستاهای استان کردستان زیر چتر گازرسانی می رود.

وی درصد نفوذ پذیری گاز طبیعی در استان کردستان را این گونه تشریح کرد : در حال حاضر ۳۳ شهر و ۱۶۲۱ روستای استان گازداراست و درصد نفوذ گاز طبیعی در جمعیت شهری ۱۰۰ درصد و در جمعیت روستای ۹۹ و ۷ دهم در صد است، این حجم فعالیت و عملکرد مطلوب در استانی به وقوع پیوسته است که دارای کوه های سر به فلک کشیده، رودخانه های خروشان و مسیرهای صعب العبور و سنگلاخی است ...
مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان در ادامه افزود : گسترش شبکه های گازرسانی و افزایش تعداد قابل ملاحظه مشرکین، وظیفه همکاران ما را در خدمت رسانی مستمر و مداوم سنگین تر می کند بخصوص که وارد فصل سرما شده ایم و بایستی تمام توان و نیروی خود را برای خدمت رسانی به مردم شریف و قدردان استان معطوف کنیم و به این مناسبت تمامی نقاط بحرانی شبکه های گازرسانی شناسایی شده و بحث ارتقاء ظرفیت ایستگاه های تقلیل فشار از اهم واجبات است که به نحو مطلوب پیگیری می شود.


مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان به وظایف حساس و مهم حراست اشاره کرد و گفت : یکی از خصیصه های لازم و مهم برای یک فرد حراستی، تجربه کاری، دانش، سخاوت، گشاده رویی، احترام متقابل و تعامل سازنده با همکاران و حفظ اسرار و امانت داری است که باعث می شود وظیفه حراست خطیر و حساس شود.


در ادامه این جلسه مدیردفتر مرکزی حراست شرکت ملی گاز ایران ضمن ابراز خشنودی از حضور در جمع کارکنان شرکت گاز استان کردستان اظهار داشت : شرکت گاز استان کردستان مظهر وحدت اسلامی است و خدمت در این استان مایه افتخار و عزت است و این وحدت موجب رشد و تعالی سازمانی شده است.


طباطبایی به اقدامات ارزنده و شایسته شرکت گاز استان کردستان اشاره کرد و ادامه داد : با مشاهده گسترش شبکه های گازرسانی در مناطق صعب العبور و سخت گذر و دارای جغرافیای خشن استان کردستان، عظمت کارجهادی و بسیجی کارکنان شرکت گاز استان کردستان به نحو احسن احساس می گردد که این حجم فعالیت فقط در سایه مجاهدت، ایثارو فعالیت های شبانه روزی موجب شده است این درخت تنومند خدمت رسانی به ثمربرسد.


وی وظیفه اصلی مسئولین را مستخدمی مردم عنوان کرد و گفت : مردم استان کردستان، دارای اخلاق حسنه، مهمان نوازو دارای فرهنگ غنی بوده و در تمام دوران ها با اهدای جان خویش حافظ مرزهای ایران عزیرمان بوده اند و خدمت به این مردم سلحشور مایه افتخار و سربلندی است.


در خاتمه مراسم از خدمات سید رضا احمدی تقدیر و صادق حسینی بعنوان سرپرست جدید حراست شرکت گاز استان کردستان منصوب گردید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha