مدیران و نمایندگان در دسترس مردم باشند/ انقعاد طرح آبرسانی به ۱۵۷ روستای محروم زنجان

استاندار زنجان گفت: در دسترس بودن نمایندگان و مدیران برای مردم زمینه‌ساز مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است و بخشی از حضور مردم در انتخابات به عملکرد من و شما مدیران بستگی دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت (طبنا)زنجان، محسن افشارچی صبح روز یکشنبه(۲۱ آبانماه) در جلسه شورای اداری استان زنجان با بیان اینکه مردم سالاری یک ساز و کاری دارد و باید رعایت شود، اظهار کرد: آن چیزی که برای مردم مسئله است این است که مردم کسی که انتخاب کرده اند  برایشان در دسترس باشد تا بتوانند مردم سالاری را باور کنند.

وی با بیان اینکه دغدغه بنده زمینه‌سازی برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است، افزود: مسئولیت تک تک مدیران استان در این رویداد مهم بوده و بخشی از حضور مردم در انتخابات به عملکرد من و شما مدیران بستگی دارد.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه در دسترس بودن نمایندگان و مدیران برای مردم زمینه‌ساز مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است و این مشارکت از همین مسیر عبور می‌کند، بیان کرد: اگرچه در دسترس مردم هستید اما تاکید دارم که تا انتخابات خودتان را بیشتر به مردم عرضه کنید.

افشارچی با اشاره به قریب الوقوع بودن سفر دوم  ریاست جمهوری به استان، اظهار کرد: باید خدمات و اقدامات انجام شده توسط تمامی دستگاه های اجرایی  تحت عنوان روایت تحول به نحو مطلوب به اطلاع مردم رسانده شود تا مردم اقدامات انجام شده را ببینید.

وی تأکید کرد: بخشی از حضور مردم در انتخابات به عملکرد بنده و مدیران استانی ارتباط دارد و امیدواریم شرمنده مردم و خون شهدا باشیم.

انعقاد دومین قرارداد طرح آبرسانی برای ۱۵۷ روستای محروم زنجان

در ادامه جلسه دومین قرار داد طرح آبرسانی زنجان برای ۱۵۷ روستا با قرارگاه محرومیت‌زدایی امام حسن مجتبی(ع) منعقد شد و دکتر همت دبیر کارگروه آب قرارگاه محرومیت‌زدایی امام حسن مجتبی(ع) اظهار داشت: استان زنجان در طرح آبرسانی روستایی اقدامات خوبی را انجام داده و در این راستا موفق بوده است و قراردادهای خود را به سرانجام رسانده است.

وی با بیان اینکه طرح آبرسانی روستایی در کشور در حال انجام است، ادامه داد: قرار داد طرح دوم آبرسانی روستاها در استان زنجان با ۱۵۷ روستای محروم استان امروز با مبلغ ۹۷۵ میلیارد تومان منعقد شد.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha