کد خبر: 207201
۲۱ آبان ۱۴۰۲، ۱۱:۴۲
تبیین نقش بسیج در جامعه لازم و ضروری است

فرمانده سپاه انصار المهدی عج زنجان، گفت: تبیین نقش بسیج در جامعه لازم و ضروری است، و با جهاد تبیین باید چهره خبیث دشمن را به جوانان و نوجوانان تبیین کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت (طبنا)زنجان، سردار جهانبخش کرمی صبح روز یکشنبه(۲۱ آبانماه) در جلسه شورای اداری استان زنجان با بیان اینکه در ۵ آذر سال ۵۸ تشکیل بسیج توسط رهبر انقلاب فرمان تاریخی صادر شد و عملا مردم را در مدیریت کشور مشارکت دادند، افزود: نقشی که بسیج ایفا کرده است در مسائل امنیت کشور بوده که بسیجیان از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تا به حال در برقراری امنیت پایدار در کشور و خنثی کردن فتنه ها نقش ارزشمند داشته است.

وی با اشاره به فرموده رهبر انقلاب که بسیج لشکر مخلص خداست، افزود: این بسیجیان در جنگ ترکیبی و در دفاع و امنیت و تهاجم فرهنگی و همچمین مداوم در راستای محرومیت زدایی فعالیت دارند، که نمونه آن در ایام کرونا ۸۵ هزار نفر از بسیجیان در مقابله با کرونا همکاری لازم را با کادر پزشکی داشته و چندین نفر نیز به مقام شهادت نایل آمدند.

فرمانده سپاه انصار المهدی عج زنجان، با بیان اینکه به لطف خداوند و هدایت امامین انقلاب امروز بسیج در جهان اسلام در بسیاری از کشورها شکل گرفته است، بیان کرد: نمونه آن بسیجیان غزه است که در مقابل صهیونسبت ها ایستادگی کرده و مقاومت میکند که این بخش کوچکی از جهان اسلام است.

سردار کرمی با بیان اینکه تبیین نقش بسیج در جامعه لازم و ضروری است، افزود: با جهاد تبیین باید چهره خبیث دشمن را به جوانان و نوجوانان تبیین کرد.

وی در ادامه با اشاره به برنامه های هفته بسیج و شعار هفته بسیج، بسیج امید ملت ایران است، عنوان کرد: در این هفته ۱۶۵ عنوان برنامه، و ۳ هزار و ۴۵۲ طرح اجرا خواهد شد.

این مسئول با اشاره به برنامه های مهم هفته بسیج، بیان کرد: همایش اقتدار، دیدار با رهبری،رزمایش کمک مومنانه به تعداد ۳۰ هرار بسته معیشتی توسط بسیجیان، افتتاح ۱۵۴ پروژه عمرانی که ۵۶ مورد آن در مناطق محروم و مابقی در حوزه پایگاه و زیر ساخت ها است.

سردار کرمی خاطر نشان کرد: همچنبن از ۲۷ آبان ماه اردوهای راهیان نور اقشار با اعزام بیش از ۲ هزار نفر انجام خواهد پذیرفت، افزود: مراسم ۹ آذر نیز توسط بسیج اساتید برای شهید شهریاری برنامه های متنوعی برنامه ریزی شده است‌.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha