شکسته شدن رکورد ثبت نام در دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامرد

رئیس دانشگاه آزاد اسالامی واحد لامرد ازشکسته شدن رکورد ثبت نام در این واحد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس، دکتر سید احمد هاشمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامرد استقبال چشمگیر جوانان از ادامه تحصیل در این واحد دانشگاهی و شکسته شدن رکورد ثبت نام از زمان تاسیس تاکنون خبر داد و تعداد نودانشجویان پذیرفته شده در نیم سال اول تحصیلی 1402-1403 را 1100 نفر دانست.

سید احمد هاشمی در خصوص بافت جمعیتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامرد اظهار داشت: در حال حاضر شاهد هستیم که از تمام نقاط کشور متقاضی ادامه تحصیل در واحد لامرد هستند که در مقاطع کاردانی و کارشناسی از استانهای فارس، بوشهر و هرمزگان و در مقاطع تحصیلات تکمیلی( کارشناسی ارشد و دکتری) از سراسر کشور دانشجویانی علاقه مند به ادامه تحصیل در لامرد هستند .

استاد تمام رشته برنامه ریزی درسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامرد این واحد دانشگاهی را افتخاری برای شهرستان لامرد دانست که ورود دانشجویان از اقصی نقاط کشور به لامرد از طرفی سبب آشنایی دانشجویان با شهر لامرد و از طرفی سبب توسعه فرهنگی و اقتصادی برای مردم شهر خواهد شد و از این رو کمک و همکاری تمام نهادهای دولتی و غیر دولتی جهت ارتقای این مرکز بزرگ آموزش عالی را برای توسعه شهرستان لامرد اجتناب ناپذیر و لازم دانست.

رئیس یکی از سه واحد برتر استان فارس علت استقبال چشمگیر دانشجویان سراسر کشور جهت ادامه تحصیل در این واحد دانشگاهی را وجود رشته های کاربردی و مورد نیاز جوانان، اعضای هیات علمی متخصص و متعهد، کارکنان مدیر، دلسوزو متعهد و امکانات و تجهیزات مدرن و به روز دانشگاه دانست که هر سال بر کیفیت امور آموزشی و پژوهشی افزوده می شود. وی ادامه داد با برنامه ریزیهایی که در دانشگاه در حال انجام است به زودی رشته های جدیدی در مقطع تحصیلات تکمیلی دکتری و کارشناسی ارشد به تصویب خواهد رسید که در آینده ای نزدیک اطلاع رسانی خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha