دستگیری ۳ نفر از اراذل و اوباش سابقه دار سنندج

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کردستان گفت: سه نفر از اراذل و اوباش که شب گذشته در خیابان آبیدر شهر سنندج اقدام به عربده کشی و ایجاد خوف و هراس در میان شهروندان کرده بودند، با صدور قرار بازداشت موقت، روانه زندان شدند.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از کردستان، به نقل از روابط عمومی دادگستری استان کردستان، محمد جباری روز یکشنبه اظهار کرد: ساعت ۱۹ شامگاه شنبه، سه تن از اراذل و اوباش شهر سنندج به اسامی م. ا – خ. پ و ا. ا در خیابان آبیدر اقدام به قدرت نمایی با شمشیر و انسداد معبر عمومی کردند و سبب ایجاد خوف و هراس در میان شهروندان شدند.

وی افزود: به محض اطلاع از این جریان، بنده با همراهی ماموران نیروی انتظامی و پلیس پاوا استان در محل حضور یافتم و متهمین که خودروی خود را رها کرده و پا به فرار گذاشته بودند، ظرف کمتر از ۲ ساعت از ارتکاب جرم شناسایی و با قرار بازداشت موقت روانه زندان شدند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز کردستان ادامه داد: برای این افراد که سوابق متعدد کیفری در پرونده خود داشتند، به اتهامات محاربه و اخلال در نظم و امنیت و آرامش عمومی در دادسرای عمومی و انقلاب سنندج پرونده قضایی تشکیل شده است.

جباری ضمن تقدیر از حضور به موقع مامورین فراجا و پلیس پاوای مرکز استان در محل، به افرادی که قصد برهم زدن نظم و امنیت جامعه و شهروندان را دارند هشدار داد و تاکید کرد: دستگاه قضایی استان کردستان با این دسته از افراد با قاطعیت برخورد خواهد کرد و به هیچ عنوان اجازه نخواهد داد تا سنندج را به شهری ناامن برای مردم تبدیل کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha