توقیف یک دستگاه غیرمجاز از یکی آرایشگاه های زنانه در فراشبند

در پی نظارت بازرسان سلامت محیط شبکه بهداشت و درمان فراشبند از اماکن پرخطر، یک دستگاه غیرمجاز سوراخ کننده گوش از یک آرایشگاه زنانه در شهر «نوجین» کشف و توقیف شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس، رییس شبکه با اعلام این خبر، گفت: در پی تشدید نظارت بازرسان سلامت محیط مرکز بهداشت فراشبند از اماکن پرخطر به ویژه آرایشگاه‌ ها، در بازرسی نامحسوس از یک آرایشگاه زنانه واقع در شهر نوجین مشاهده شد که این آرایشگاه بدون کسب مجوزهای لازم اقدام به سوراخ کردن گوش می کند.

دکتر «حسن کرمی» با بیان اینکه استفاده از دستگاه های غیرمجاز از سوی آرایشگران، علاوه بر احتمال ایجاد خسارت ‌های جبران ناپذیر، دخالت در امر درمان محسوب می‌ شود، افزود: در این اقدام که با همکاری کارشناس نظارت بر درمان شبکه انجام شد، این دستگاه غیرمجاز پیرسینگ (سوراخ کننده گوش) توقیف و پرونده متخلف برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارجاع شد.

او از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرمجاز در آرایشگاه ‌های زنانه و یا سالن های زیبایی، مراتب را از طریق سامانه ۱۹۰ رسیدگی به شکایات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، اطلاع دهند تا در سریع ترین زمان ممکن به آن رسیدگی شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha