کشف ۸۱ قلم داروهای غیرمجاز و قاچاق در شهرستان لامِرد

در بازرسی کارشناسان اداره مبارزه با قاچاق کالاهای سلامت محور دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، ۸۱ قلم داروهای غیرمجاز و قاچاق در عطاری های لامرد کشف و جمع آوری شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس، سرپرست شبکه با اشاره به بازرسی مشترک کارشناسان اداره بازرسی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، کارشناسان شبکه بهداشت و درمان، فرمانداری، دادگستری و اداره تعزیزات از عطاری ها و فروشگاه های عرضه مکمل های ورزشی شهرستان و تاکید بر ممنوعیت فروش داروهای غیرمجاز و قاچاق در این اصناف گفت: در بازدید مشترک کارشناسان از عطاری ها و فروشگاه های عرضه مکمل های ورزشی ۸۱ قلم داروهای قاچاق و کالای غیرمجاز از عطاری ها و فروشگاه های عرضه مکمل های ورزشی جمع آوری و توقیف شد.

دکتر «علیرضا دشت پیما» با بیان اینکه عرضه داروهای چاقی و لاغری، داروهای مخدر و مکمل های ورزشی قاچاق در عطاری ها، دخالت در امور پزشکی و تخلف محسوب می شود، نسبت به برخورد قانونی با متخلفان و تهدید کنندگان سلامت عموم هشدار داد.

او از شهروندان خواست موارد تخلفات حوزه غذا و دارو را به واحد غذا و دارو شبکه بهداشت و درمان شهرستان لامرد اطلاع رسانی کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha