پاسخگویی به بیش از 112 هزار تماس توسط مرکز ۱۲۲ آبفا کردستان

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کردستان گفت: از ابتدای سالجاری تا پایان مهرماه مرکز ارتباطات مردمی ۱۲۲ به ۱۱۲ هزار و ۶۱ تماس در حوزه های مرتبط با وظایف شرکت آبفا کردستان پاسخ داده است.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کردستان، محمد فرهاد با اعلام این خبر اظهار کرد: شرکت آب و فاضلاب استان کردستان به منظور رضایت حداکثری شهروندان سطح استان و ارائه خدمات بهتر و شایسته‌تر، اقدام به ایجاد و توسعه مرکز ارتباطات مردمی ۱۲۲ نموده است.

فرهاد افزود: طی سالجاری و در فروردین ماه ۹۱۳۵ تماس، اردیبهشت ماه ۱۱۵۹۳ تماس، خرداد ماه ۱۳۷۰۵ تماس، تیرماه ۲۰۲۰۷ تماس، مردادماه ۲۱۱۸۵ تماس، شهریورماه ۲۱۲۶۸ تماس و مهرماه ۱۴۹۶۸ تماس توسط این مرکز پاسخ داده شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کردستان با بیان اینکه بیشترین تماس ها با مرکز ۱۲۲ در حوزه آب و عمده آنها مربوط به شکستگی یا قطعی آب است، گفت: در خصوص سایر بخشها و همچنین وظایف مختلف شرکت آبفا، پاسخگویی و راهنمایی لازم به شهروندان داده می شود.

وی خاطرنشان کرد: این مرکز با بهره‌گیری از نیروهای آموزش دیده و متخصص، نرم افزار هوشمند تحت وب و افزایش اکیپ‌های عملیاتی، برای ارائه خدمات هرچه بهتر در بخش پاسخ‌گویی، اطلاع‌رسانی و ثبت درخواست‌های فوریتی و غیرفوریتی خدمات وسیعی را به صورت شبانه‌روزی به شهروندان ارائه می‌دهد.

فرهاد تصریح کرد: از طریق این مرکز به صورت ۲۴ ساعته همه حوادث آب و فاضلاب از زمان تماس مشترک تا هنگام رفع حادثه و نظرسنجی حسن انجام کار، رصد می‌شود که این امر موجب شده تا میانگین زمان رفع حادثه کاهش یابد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha