فعالیت سامانه بارشی در کردستان ادامه دارد

معاون توسعه پیش‌بینی هواشناسی کردستان گفت: طبق بررسی نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، فعالیت سامانه بارشی که از صبح امروز در برخی از نقاط استان آغاز شده است تا روز شنبه ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از کردستان، علی پناهی با اعلام این خبر اظهار کرد: پیش‌بینی‌ها نشان می‌دهد بیشترین فعالیت سامانه بارشی برای امروز چهارشنبه پیش‌بینی شده است، به طوری که شدت و میزان بارش‌ها در مناطق واقع در نیمه غربی و جنوب غرب استان بیشتر از سایر نقاط است.

وی افزود: همچنین در این چند روز، امکان آبگرفتگی موقت معابر شهری و روستایی، سیلابی شدن مسیل‌ها، مه گرفتکی و کاهش دید افقی (بویژه در گردنه‌ها) وجود دارد.

معاون توسعه پیش‌بینی هواشناسی کردستان یادآور شد: از روز پنجشنبه تا صبح شنبه با تضعیف شدت و گستردگی فعالیت سیستم بارشی، بارش‌ها عمدتا در نیمه غربی استان رخ خواهد داد.

علی پناهی با بیان اینکه از لحاظ دمایی امروز انتظار کاهش محسوس دما در سطح استان را خواهیم داشت، اظهار کرد: در زمان فعالیت سامانه بارشی به دلیل افت دما، در نواحی سرد شمالی، ارتفاعات و گردنه‌های استان در بعضی ساعات امکان بارش برف دور از انتظار نیست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha