سردار تنگسیری: در آمادگی کامل برای دفاع از کشور هستیم

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران از آمادگی کامل نیروی دریایی برای دفاع از کشور خبرداد .

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس،فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از آمادگی کامل نیروهای مسلح به ویژه نیروی دریایی سپاه پاسداران برای دفاع از کشور خبرداد .

سردار تنگسیری،در مراسم افتتاحیه نخستین جشنواره فرهنگی ورزشی سربازان وظیفه سپاه سراسر کشور در شیراز گفت: نیروی دریای سپاه از آمادگی کامل برای دفاع از مرزهای آبی کشور برخوردار هستند و همواره با روحیه بالای انقلابی برای دفاع از ایران اسلامی آماده اند .

وی ، ورزش و آمادگی جسمانی را لازمه نیروهای مسلح بویژه سپاه پاسداران دانست و افزود. ورزش را نباید فراموش کرد چراکه سربازان جوان، سرمایه های کشورمان هستند و باید در آمادگی کامل جسمانی باشند .

سردار تنگ سیری گفت:اگر می‌خواهیم در مقابل دشمنان، مستحکم و سرزنده بایستیم باید آمادگی جسمانی خود را بالا ببریم .
وی اظهار داشت : دین مبین اسلام ، هم بر معنویت و هم بر سلامت جسم تاکید دارد، لذا باید هم روحیه معنوی و هم سلامتی و اعتماد به نفس خود را بالا ببریم تا بتوانیم با انگیزه‌، برای مقابله با سختی‌ها آماده شویم.
فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه به جنایات رژیم صهیونسیتی و همدستانش در فلسطین اشغالی اشاره کرد و افزود: پیروزی با مردم مظلوم فلسطین است .
نخستین جشنواره فرهنگی ورزشی سربازان وظیفه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سراسر کشور باحضور ۲۹۹ تیم از سپاه پاسداران کشور به مدت پنج روزدر شیراز آغاز شده است
ورزشکاران در رشته های فوتسال، والیبال ساحلی، پینک پنگ، آمادگی جسمانی، شنا، تیراندازی ، دو میدانی و پینت بال با هم رقابت می کنند .
منتخبان به مسابقات سراسری نیروهای مسلح کشور اعزام خواهند شد .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha